علوان زاده: صد و یک درصد پرسپولیس قهرمان است

علوان زاده: صد و یک درصد پرسپولیس قهرمان است

مهاجم پرسپولیس گفت: خوشبختانه بیشتر از بازی های قبل فرصت بازی پیدا کردم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی احسان علوان زاده در خاتمه دیدار تیم های نفت و پرسپولیس در گفتگو با کاپ اظهار داشت: امروز از دقیقه 70 وارد میدان شدم. سومین بازی ام برای پرسپولیس بود اما خوشبختانه بیشتر از بازی های قبل فرصت بازی پیدا کردم. 

وی افزود: خودم هم یک موقعیت خوب داشتم که خراب کردم. در ادامه تلاش می کنم خودم را بیشتر نشان دادم. الان هم در تمرینات تلاش می کنم عملکرد بهتری داشته باشم علون زاده در خاتمه اذعان داشت: با اختلاف امتیازی که ایجاد شده است صد و یک درصد قهرمانیم.

علوان زاده

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی