علوان زاده: پرسپولیس در آسیا هم قهرمان می شود

علوان زاده: پرسپولیس در آسیا هم قهرمان می شود

هافبک تیم پرسپولیس گفت: من علاقه زیادی به دی ماریا دارم و همین مساله سبب شد که هواداران این لقب را به من بدهند.

 احسان علوان زاده پس از مسابقه تیمهای پرسپولیس و استقلال خوزستان در پاسخ به کاپ اظهار داشت: خدا را شکر که برانکو به من اعتماد کرد و دو سه بازی است دارم  استقلال خوزستان تیم خوبی بود که دو بازی قبلی خود را برده بود. ما هم این را می دانستیم و با تمام نیرو به مصاف آنها رفته بودیم. البته ما هر بازی برای برد می آییم. ان شاالله بعد از این برد هم روند خود را ادامه می دهیم.

وی درباره لقب دی ماریا که هواداران به وی دادند، افزود: من علاقه زیادی به دی ماریا دارم و همین مساله سبب شد که در صنعت نفت هواداران این لقب را به من بدهند. در پرسپولیس هم هواداران لطف داشتند و این لقب را به من دادند.

علوان زاده درباره شانس قهرمانی پرسپولیس اذعان داشت:  این سوال است می پرسید؟ پرسپولیس از اول فصل قهرمان بوده است و همین حالا هم قهرمان است. در آسیا هم صددرصد از گروهمان صعود می کنیم. ولی احتمالا قهرمان آسیا خواهیم

اسیا

علوان زاده

قهرمانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی