علیرضا بیرانوند :با هواداران متحد می شویم و برابر الوحده به پیروزی می رسیم/ حرف هایی از ته دلم نبود/ عذرخواهی می کنم

علیرضا بیرانوند :با هواداران متحد می شویم و برابر الوحده به پیروزی می رسیم/ حرف هایی از ته دلم نبود/ عذرخواهی می کنم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت : موفقیت هایی که به آن رسیدیم حاصل کار گروهی باشگاه ، تیم و هواداران بود. ما با اتحاد و همدلی به اینجا رسیدیم و بدون اینها نمی توانیم کاری پیش ببریم و در حال حاضر فکر و ذکرمان این است که از شانس صعودمان استفاده کنیم.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، علیرضا بیرانوند که پس از تمرین امروز دوشنبه با سایت رسمی باشگاه گفتگو می کرد، افزود: دو بازی پیش رو داریم که در هر دوآنها به دنبال پیروزی هستیم البته بازی با الوحده اهمیت زیادی دارد. درحال حاضر تمرینات خودمان را دنبال می کنیم و تمام تمرکز و تلاشمان را روی استفاده از شانس باقیمانده در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا و پیروزی مقابل الوحده گذاشتیم و امیدواریم در روزی که هواداران مثل همیشه از تیم حمایت می کنند جواز صعود از گروه را دریافت کنیم. 

 سنگربان سرخپوشان در ادامه افزود: ما به نتیجه بازی های دیگر فکر نمی کنیم فقط باید در این بازی به پیروزی برسیم . وی در مورد مسائل پیش آمده در روزهای گذشته و تاثیر آن روی روند کار تیم ادامه داد: ما آن اتفاقات را کنار گذاشتیم تا روی کار اصلی تمرکز کنیم ازهواداران هم می خواهیم ما را حمایت کنند همانطور که آقای طاهری هم گفته اند ما یک خانواده ایم و در یک خانواده گاهی مشکلاتی هم پیش می آید ما نسبت به هواداران به گردن خودمان احساس دین می کنیم و می خواهیم در آسیا هم موفق عمل کنیم اگر با آن قدرت قهرمان لیگ برتر شدیم بخاطر تلاش همه از مدیران باشگاه و کارمندان تا بخش های مختلف تیم که ما بازیکنان هم بخشی از آن هستیم بود و با همراهی و یاری هواداران این کار را پیش بردیم. 

 بیرانوند تاکید کرد: اگر هر یک از این بخش ها بویژه هواداران نباشند دیگر ما این قدرت را نخواهیم داشت. بچه ها خیلی زحمت می کشند و تلاش زیادی می کنند تا تیم را به هدفی که می خواهیم برسانیم ما به عشق هواداران بازی می کنیم و انتظار داریم آنها هم برای تشویق ما در بازی با الوحده بار دیگر در ورزشگاه حضور پرشوری داشته باشند. درطول فصل اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشتیم که اگر با هم نبودیم موفق نمی شدیم و به همین دلیل نمی توانیم تصور کنیم لحظه ای برسد که هواداران پشت ما نباشند فکر کردن به چنین چیزی هم من را ناراحت می کند. 

 بیرانوند درباره صحبتهای خود پس از بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: بعد از بازی خیلی ناراحت بودم و از بازی خودم اصلاً رضایت نداشتم من همین جا از هواداران ، پیشکسوتان و همه پرسپولیسی ها بخاطر آن صحبت ها عذرخواهی می کنم و می خواهم بدانند که حرف هایی از ته دلم نبود من عصبی شده بودم و نباید آن مسائل را مطرح می کردم چون حرف دلم این است که حضور در پرسپولیس را با تمام وجود دوست دارم و اگر اینطورنبود چندی پیش به راحتی برای تمدید قراردادم اقدام نمی کردم . امیدوارم هواداران هم از کنار این مسئله بگذرند وهمه با هم روی کار مهمی که داریم تمرکز کنیم ما با اتحاد و همدلی به اینجا رسیدیم و بدون آن موفق نمی شویم.

بیرانوند

معذرت خواهی

هواداران پرسپولیس

پرسپولیس-الوحده

رضا :
۱۱ ارديبهشت ۹۶
هواداران عزیز  حتی مربی سابق بیرانوند گفته: این روزها فشارهای زیادی روی بیرانوند وارد شده است که متاسفانه کار درستی نیست. عده‌ای از افراد که تماشاگرنما هستند و بین هواداران اصیل پرسپولیس رسوخ کرده و آنها را تحریک می‌کنند تا علیه بازیکنان و به خصوص بیرانوند فحاشی کنند.این خیلی بد است که به بیرانوند یا سایر بازیکنان اسکناس نشان می‌دهند و به آنها بی‌غیرت می‌گویند. بی‌غیرت کلمه مناسبی نیست چرا که معانی مختلفی دارد که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم اما به هر حال این مسائل به بازیکن فشار وارد می‌کند. بیرانوند یک جوان ۲۵ ساله است و باید این مسائل را در نظر داشت که حتی بازیکنان بزرگ و باتجربه هم گاهی در رفتار یا مصاحبه‌هایشان اشتباهاتی دارند. او پدر دو فرزند است و همه می‌دانند که علیرضا خانواده دوست است. این فشاری که از سوی تماشاگران وارد شده باعث شد تا او واکنش نشان داده و مصاحبه کند.
فریادشیران خاطرنشان کرد: بیرانوند به پرسپولیس تعصب دارد و اگر تعصب نداشت با این تیم قرارداد ۵ ساله نمی‌بست. حتی خود من از او انتقاد کردم که چرا قرارداد ۵ ساله بسته و بهتر بود قرارداد ۲ ساله امضا می‌کرد. متاسفانه حتی برخی از کارشناسان انتقادهای غیرمنصفانه‌ای از او داشتند
رضا :
۱۱ ارديبهشت ۹۶
من هوادار، فوتبال و از زمان علی آقا پروین شناختم
من اشتباه کردم، ما در زمان خودمان اشتباه کردیم.
هواداران عزیز پرسپولیس حواسمون جمع باشه
یادمون باشه همه توی این  مدت  زحمت کشیدن، از مدیریت و کادر فنی و بازیکنان و... تا هواداران
چرا حافظه ما ایرانیان آنقدر خرابه؟چرا؟
یادتون هست بعد قهرمانی پرسپولیس با افشین قطبی یه عده چه بلایی سر باشگاه آوردن؟
یادتونه بعدها واسمون سقف قرارداد گذاشتن و مجبور به جذب چه بازیکنانی شدیم؟
یادتون هست یه عده ای میخواستن فوتبال و از دو قطبی خارج کنند
یادتون هست امثال محرمی و مرحوم حجازی رو خونه نشین کردن؟
بخاطر دارید هر روز پرسپولیس و به یه نفر میدادن هر روز صبح یه صاحب داشت؟ ‌( از حوزه هنری تا میرزایی و...)
چرا ۳ فصل پیش رو از یادتون بردید؟کجا بودیم؟ سبک بازیمون چی بود؟
یادتون وسط تمرین تیم سرمربی جدید بردن؟
به یاد دارید هر تیمی تو آزادی و شهرستانها واسمون خط و نشان میکشیدن؟
هر سال که قهرمان شدیم فصل بعدش کاری کردند که مدیر عامل و نصف بازیکنان کوچ اجباری کنند و نیم فصل نرسیده مربی رو اخراج میکردن
به قول یحیی گل محمدی بردن این پرسپولیس واسه خیلیها حسرت شده
حالا که صاحب انواع رکورد هستیم،باز بریم تو حاشیه؟موافقم تمرین نکردن ۱۰۰ درصد اشتباه
ولی بی غیرت خطاب کردن هم ۱۰۰ درصد اشتباه تره
بیرانوند بچگی کرد اون حرف و زد ، حالا مرد شده،غرورشو زیر پا گذاشته ،مردونه داره عذرخواهی میکنه.
سایت محترم خواهشا چاپ کن
ما که دیگه نفسی واسه استادیوم رفتتن نداریم، لااقل شما اشتباهات ما نسل قبل رو تکرار نکنید 
رضا :
۱۱ ارديبهشت ۹۶
من هوادار، فوتبال و از زمان علی آقا پروین شناختم
من اشتباه کردم، ما در زمان خودمان اشتباه کردیم.
هواداران عزیز پرسپولیس حواسمون جمع باشه
یادمون باشه همه توی این  مدت  زحمت کشیدن، از مدیریت و کادر فنی و بازیکنان و... تا هواداران
چرا حافظه ما ایرانیان آنقدر خرابه؟چرا؟
یادتون هست بعد قهرمانی پرسپولیس با افشین قطبی یه عده چه بلایی سر باشگاه آوردن؟
یادتونه بعدها واسمون سقف قرارداد گذاشتن و مجبور به جذب چه بازیکنانی شدیم؟
یادتون هست یه عده ای میخواستن فوتبال و از دو قطبی خارج کنند
یادتون هست امثال محرمی و مرحوم حجازی رو خونه نشین کردن؟
بخاطر دارید هر روز پرسپولیس و به یه نفر میدادن هر روز صبح یه صاحب داشت؟ ‌( از حوزه هنری تا میرزایی و...)
چرا ۳ فصل پیش رو از یادتون بردید؟کجا بودیم؟ سبک بازیمون چی بود؟
یادتون وسط تمرین تیم سرمربی جدید بردن؟
به یاد دارید هر تیمی تو آزادی و شهرستانها واسمون خط و نشان میکشیدن؟
هر سال که قهرمان شدیم فصل بعدش کاری کردند که مدیر عامل و نصف بازیکنان کوچ اجباری کنند و نیم فصل نرسیده مربی رو اخراج میکردن
به قول یحیی گل محمدی بردن این پرسپولیس واسه خیلیها حسرت شده
حالا که صاحب انواع رکورد هستیم،باز بریم تو حاشیه؟موافقم تمرین نکردن ۱۰۰ درصد اشتباه
ولی بی غیرت خطاب کردن هم ۱۰۰ درصد اشتباه تره
بیرانوند بچگی کرد اون حرف و زد ، حالا مرد شده،غرورشو زیر پا گذاشته ،مردونه داره عذرخواهی میکنه.
سایت محترم خواهشا چاپ کن
ما که دیگه نفسی واسه استادیوم رفتتن نداریم، لااقل شما اشتباهات ما نسل قبل رو تکرار نکنید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی