علیپور آخرین سنگر طارمی را هم فتح کرد

علیپور آخرین سنگر طارمی را هم فتح کرد

شاید ابتدای فصل با پیوستن گادوین منشا به پرسپولیس و حضور او در کنار مهدی طارمی، کمتر کسی تصورمی‌کرد علی علیپور برای درخشش در جمع سرخپوشان شانس چندانی داشته باشد.
به گزارش پیروزی دیلی، با این وجود اوضاع کاملا متفاوت از کار درآمد و این بازیکن جوان و بی‌ادعا به ستاره اول پرسپولیس در لیگ هفدهم تبدیل شد. در حال حاضر علیپور بیشترین بهره را از محرومیت مهدی طارمی برده و با درخشش خودش کاری کرده که جای خالی این بازیکن در ترکیب قرمزها حس نشود. نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد علیپور در حال فتح تک‌تک سنگرهای طارمی در فصول گذشته است.

 در شرایطی که گمان می‌شد مهاجمان فیکس پرسپولیس در این فصل منشا و طارمی باشند، علیپور خیلی زود در ارنج اصلی تثبیت شد. او ابتدا زوج طارمی بود و عملکرد خوبی داشت، اما بعد از محرومیت فوروارد بوشهری، علیپور زوج منشا شد و عجیب اینکه عملکردش بهبود هم پیدا کرد. پس از آن علیپور با گلزنی‌های پپاپی برای پرسپولیس، جایگاه سنتی طارمی در جدول گلزنان را تصاحب کرد و توانست در کورس آقای گلی قرار بگیرد. او که امسال در همه مسابقات 9گل زده، در لیگ برتر 6گله است و با یک بازی کمتر و یک گل زده کمتر بعد از محمد قاضی، مهاجم پدیده مشهد روی پله دوم ایستاده. پنالنی‌زن اول تیم، دیگر عنوانی بود که علیپور در غیاب طارمی آن را به خودش اختصاص داد. ابتدا قرار بود گادوین منشا ضربت پنالتی پرسپولیس را بزند، اما بعد از آنکه ضربه این مهاجم نیجریه‌ای در بازی با استقلال خوزستان از دست رفت، علیپور به پنالتی‌زن اول تبدیل شده است. او فعلا دو ضربه موفق در بازی حذفی با نفت و مسابقه با استقلال در لیگ برتر به ثبت رسانده.

 حالا هم آخرین سنگری که متعلق به طارمی بود به تسخیر علیپور درآمده؛ یعنی پیشنهاد خارجی! در دو، سه سال گذشته معمولا مهدی طارمی در کانون شایعات واقعی یا غیرواقعی مبنی بر جدایی از پرسپولیس قرار داشت، اما حالا علیپور است که محور حرف‌وحدیث‌ها شده. در مورد او گفته می‌شود اخیرا پیشنهادهایی از یک تیم سوییسی دریافت کرده که البته صحت و سقم آن چندان مشخص نیست. آنچه اهمیت دارد صرفا این است که علیپور همه سنگرهای طارمی را یک به یک فتح کرد و باید دید روند موفقیت‌آمیز او تا پایان فصل ادامه می‌یابد یا نه؟

علی علیپور

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی