علیپور به ۱۳ نرسید!

علیپور به ۱۳ نرسید!

علی علیپور موفق نشد سیزدهمین گل خود در فصل جاری را به ثمر برساند.
به گزارش پیروزی دیلی، مهاجم ۲۳ ساله پرسپولیس فصلی متفاوت با فصول قبلی را سپری می‌کند و امیدوار است در پایان، عنوان آقای گلی را به دست بیاورد. علیپور در لیگ ۱۰ گل با پیراهن سرخ ها زده و در آسیا هم ۲ بار دروازه حریفان آسیایی را باز کرد و امروز امیدوار بود تعداد گل هایش در جام حذفی را نیز به ۲ برساند؛ اما مهدی اسلامی مانع از گلزنی این بازیکن شد. 

 علیپور که امروز نیز مثل دیگر دیدار با جنگندگی خاصی بازی می‌کرد، فرصت این را داشت که ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند؛ اما منشا از او خواست که خودش ضربه را بزند و در نهایت هم پنالتی تبدیل به گل شد. آقای گل جدید سرخ ها که ۹۰ دقیقه در میدان بود، چند بار فرصت گلزنی داشت؛ اما در نهایت موفق به زدن سیزدهمین گل فصل نشد. 

 حال آقای گل پرسپولیسی ها در جام حذفی منشاست و علیپور برای به دست آوردن این مقام، همچنان فرصت دارد. قرمز ها روز سه شنبه در آزادی به مصاف صنعت نفت خواهند رفت، تیمی که علیپور راه گلزنی به دروازه اش را بلد است و در صورت گلزنی، در کمتر از دو هفته مقابل این تیم هتریک خواهد کرد.

بادران

علی علیپور

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی