علیپور:حرف بزنیم داوران بدتر قضاوت می‌کنند/ دو فصل با پرسپولیس قرارداد دارم

علیپور:حرف بزنیم داوران بدتر قضاوت می‌کنند/ دو فصل با پرسپولیس قرارداد دارم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: من با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارم و با افتخار در این تیم می‌مانم اما نمی‌توانم قرارداد 20 ساله ببندم!

علی علیپور درباره شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: ما هر چه ضربه می‌خوریم از داوری‌هاست. از آن طرف پنالتی برای ما نمی‌گیرند و این در حالی است که توپ به دست بازیکن ذوب‌آهن خورد و از آن طرف دیگر صادق محرمی را هل دادند و آن توپ را داور کرنر گرفت و روی همان توپ گل خوردیم. محرمی که حتماً نباید خودش را روی زمین بیندازد تا داور خطا بگیرد. در بازی با پارس جنوبی هم همه دیدند که اشکان خورشیدی چطور داوری کرد. ما خسته شدیم چرا که حرف بزنیم داوران بدتر می‌کنند.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود علیپور با پرسپولیس قرارداد تمدید نمی‌کند، ادامه داد: من چه قراردادی را باید تمدید کنم؟ قرارداد من دو ساله است و در پرسپولیس هستم. من که نمی‌توانم قرارداد 20 ساله ببندم! همه انگار دنبال بهانه می‌گردند چرا که من دو سال با پرسپولیس قرارداد دارم و با افتخار در این تیم می‌مانم.

 

آقای گل لیگ برتر درباره اینکه از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد یا خیر، ادامه داد: هر باشگاهی اگر قصد مذاکره دارد باید با باشگاه صحبت کند. من از این مسائل خبر ندارم. ان‌شاءالله بچه‌هایی که قرارداد ندارند تمدید کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

علیپور در خصوص آقای گلی‌اش در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: من ممنون همه بازیکنان هستم چرا که حاصل تلاش آنها بود همه دست به دست هم دادند تا من بتوانم آقای گل شوم. از همه هم‌بازیانم و همچنین هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که همیشه پشتیبان تیم بودند.


داوری

علی علیپور

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی