علیپور در نقش طارمی؛ کپی بهتر از اصل

علیپور در نقش طارمی؛ کپی بهتر از اصل

علی علیپور در غیاب طارمی، جای او را کاملا پر کرده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محرومیت طولانی طارمی، خبر بسیار بدی برای پرسپولیسی‌ها بود. تنها موضوعی که در این شرایط پرسپولیسی‌ها را التیام می‌داد، حضور گادوین منشا بود. پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند منشا جای خالی طارمی را برای‌شان پر کند. جای طارمی، در پرسپولیس برانکو پر شده اما بر خلاف انتظار علی علیپور توانسته این کار را انجام دهد.


از زمانی که طارمی محروم شد، پرسپولیس در دو بازی لیگ قهرمانان، دو بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی به میدان رفت. علیپور در لیگ قهرمانان، نتوانست برای پرسپولیس گل بزند اما در همه بازی‌های داخلی سرخپوشان گل زده است. علیپور در لیگ برتر دو بار دروازه استقلال خوزستان را باز کرد و امروز به استقلال گل زد و در جام حذفی، یک بار توانست به نفت تهران گل بزند.


علیپور قبل از محرومیت طارمی و از زمانی که اولین گل فصلش را به گسترش فولاد زد، آمادگی فوق العاده‌ای داشته و آمار بسیار خوبی هم از خودش بر جای گذاشته است. او در ۹ بازی پرسپولیس، توانسته ۷ گل بزند. آمار علیپور در بازی‌های داخلی، ۶ بازی و ۶ گل زده است. یعنی علیپور در ۵ بازی آخر پرسپولیس در لیگ و یک بازی حذفی با نفت، توانسته میانگین یک گل زده در هر بازی را داشته باشد.


حالا به جای طارمی غایب، پرسپولیسی‌ها یک نام جدید در جدول گلزنان دارند. علی علیپور که با اختلاف دو گل نسبت به قاضی آقای گل فعلی لیگ، در رده سوم جدول گلزنان قرار گرفته و اگر گل نزدن در بازی‌های ابتدایی نبود، حالا می‌توانست نفر اول این جدول باشد.

دربی 85

طارمی

علیپور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی