علیپور: محسن با سروش یعنی گلباران مهاجمان پرسپولیس

علیپور: محسن با سروش یعنی گلباران مهاجمان پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس هرچند معتقد است با بی‌احتیاطی در بازی با صبا کارت گرفت اما تصمیم داور این مسابقه را هم بسیار سخت‌گیرانه می‌داند.

به گزارش پیروزی دیلی؛ علی علیپور که بازی با تراکتورسازی را از دست داده از مهم بودن این بازی می‌گوید و جذابیتی که آن را به مراتب بیشتر از داربی پایتخت در هفته بیستم و یکم می‌داند.


به نظر می‌رسد روند تو در پرسپولیس روز به روز بهتر شده و حتی بالاخره پایت هم در بازی فولاد به گلزنی باز شد؟‌
در همه مسابقاتی که در زمین حضور دارم سعی کردم بهترین نمایش خودم را داشته باشم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. خدا را شکر در روند روبه رشدی که داشتم در بازی با فولاد پایم به گلزنی باز شد و امیدوارم که همچنان بتوانم یک بازیکن تاثیرگذار و مفید برای پرسپولیس بوده و ان‌شاءا... در مسیر خوب تیم در راه قهرمانی نقش بسزایی داشته باشم.


برد خوبی هم مقابل صبا به دست آوردید؟
واقعا برد دلچسبی بود و ما واقعا به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم. باور کنید من هم با نظر برانکو موافقم که سه امتیاز این بازی برای ما شش امتیازی و حتی امتیازش مهم‌تر از دو بازی بعدی پرسپولیس بود.


در این بازی در نبود طارمی که محروم بود نقش اول خط حمله پرسپولیس را داشتی. وضعیت را چطور دیدی؟
به هرحال مسلم است که مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان ایران است و در نبودش کار سخت بود اما تلاش کردم بهترین نمایشم را داشته باشم تا بتوانیم در نتیجه گیری موفق باشیم که خدا را شکر به برد خوبی در قم مقابل صبا دست پیدا کردیم. کنار مهدی بازی کردن به هر بازیکنی و حتی خود من این فرصت را می‌دهد که در موقعیت بهتری برای گلزنی قرار بگیریم. در بازی با صبا هم همه بازیکنان تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد و با آنالیز خوب برانکو به پیروزی رسیدیم.


قبول داری با آمدن سروش و در کنار محسن مسلمان، این توقع وجود دارد که در هر مسابقه مهاجمان تیم گلزنی کنند؟  
دقیقا همین طور است و قطعا با بودن این دو بازیکن شرایط برای گلزنی بسیار عالی خواهد بود.


در این مدت کوتاه آمدن سروش را چطور دیدی و آیا واقعا توانسته در کنار مسلمان به روند هجومی پرسپولیس کمک کند؟
محسن که عالی است اما خیلی کوتاه در مورد سروش باید بگویم او از بهترین‌هافبک‌های ایران است و با حضورش مطمئن باشید تعداد گل‌های پرسپولیس از این به بعد بیشتر از قبل خواهد شد. پس به همین خاطر می‌گویم محسن با سروش یعنی گلباران مهاجمان پرسپولیس.


بازی با تراکتورسازی را هم که مفت از دست دادی؟
داور واقعا سخت‌گیرانه تصمیم گرفت و به من کارت داد. با اینکه وظیفه‌ام بود خودم را کنترل کنم اما فشار بازی زیاد بود و من در یک لحظه از کوره در رفتم و اخطاری گرفتم که می‌توانستم آن را نگیرم و تیم را در بازی با تراکتورسازی همراهی کنم. با این همه پرسپولیس نشان داده یک تیم است و متکی به نفر نیست و در هر بازی با قدرت کارش را ادامه داده است. دیدید که طارمی نبود و من تلاش کردم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم و اگر من هم نباشم به چشم نخواهد آمد چون پرسپولیس بزرگ است.


بازی با تراکتورسازی را از دست دادی... چقدر امیدواری با این ترافیک بازیکن در پرسپولیس حضور در بازی بعد که داربی است برای تو فراهم شود؟
همیشه سعی و تلاش کرده‌ام در شرایط خوبی باشم تا هر موقع و هر زمان کادرفنی صلاح دید برای پرسپولیس یک بازیکن تاثیرگذار باشم. الان تمام تمرکز تیم و حتی من که محروم هستم روی بازی با تراکتورسازی است که سه امتیاز آن به نظرم مهمتر از داربی است و بعد از این بازی به جدال با استقلال فکر خواهیم کرد.


به نظرت چرا آنقدر تراکتوری‌ها این روزها هجمه درست کرده‌اند و به قول برخی ارکان باشگاه این مسایل برای به حاشیه بردن پرسپولیس است؟
من یک فوتبالیست هستم و تمام تمرکزم درون زمین است اما به نظرم آنقدر مدیریت باشگاه و کادرفنی باهوش و کاربلد هستند که بخواهند جواب این هجمه‌ها را به بهترین شکل بدهند. بازی با تراکتورسازی فرای همه این صحبت‌ها و هجمه‌هایی که به راه افتاده به نظرم یک مسابقه عالی است و حتی به جرات می‌توانم بگویم جذاب‌تر از داربی از آب در خواهد آمد. در این بازی هم که من در آن نمی‌توانم به تیم کمک کنم با اینکه ناراحتم که درون زمین نیستم اما حتما به ورزشگاه خواهم رفت و در نقش یک هوادار از تیم محبوبم حمایت می‌کنم.

سروش رفیعی

علی علیپور

مهاجمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی