علیپور: نمی‌دانم چرا داوران حساس شده‌اند و پنالتی ما را نمی‌گیرند؟

علیپور: نمی‌دانم چرا داوران حساس شده‌اند و پنالتی ما را نمی‌گیرند؟

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا داوران حساس شده‌اند و پنالتی ما را نمی‌گیرند.

 به گزارش پیروزی دیلی؛ علی علیپور پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل صبا در جمع خبرنگاران گفت: یک صحنه مدافعان حریف روی من خطای پنالتی انجام دادند اما نمی‌دانم چرا داوران حساس شده‌اند و پنالتی‌مان را نمی‌گیرند. داور به من می‌گویم پایت را به پای بازیکن حریف گیر داده بودی.

وی در مورد خطایی که داور پشت محوطه جریمه گرفت، افزود: بازیکنان گفتند که آن صحنه پنالتی نبوده و خطا پشت محوطه جریمه رخ داده است. با این حال قبل از زدن ضربه، دیوار دفاعی صبا اسپری داور را پاک کرد و به جلو آمد. من وقتی به داور اعتراض کردم او به من کارت زرد داد. آیا حق اعتراض نداشتم؟ کارت زرد گرفتم و بازی حساس با تراکتورسازی را از دست دادم. چقدر باید این صحبت‌ها را بکنیم؟ فایده‌ای ندارد. فقط خدا را شکر که بازیکنان دیگر ما کارت نگرفتند و محروم نشدند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌خواهیم به قهرمانی نزدیک شویم.

مهاجم پرسپولیس در مورد امتیاز 6 امتیازی با تراکتورسازی گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم. امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم و قهرمانی را به هادی خدابیامرز تقدیم کنیم.

علیپور داوران پنالتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی