علیپور و منشا زوج احتمالی خط حمله پرسپولیس مقابل الاهلی

علیپور و منشا زوج احتمالی خط حمله پرسپولیس مقابل الاهلی

سرمربی پرسپولیس زوج منشا و علیپور را در بازی دوستانه امتحان کرد.
به گزارش پیرزوی دیل، پرسپولیس در حالی عصر امروز در بازی دوستانه با تیم دسته سومی خوشه طلایی به میدان رفته است که برانکو ایوانکوویچ از زوج منشا و علیپور در خط حمله استفاده کرده است. 

زوجی که در 30 دقیقه پایانی بازی پرسپولیس با الاهلی هم به کار گرفته شد و تقریبا موفق نشان داد. اگرچه مهدی طارمی در اردوی تیم ملی است و برانکو چاره‌ای جز استفاده از این زوج در بازی دوستانه امروزش نداشت اما سرمربی پرسپولیس شاید بی‌جهت این بازی دوستانه را برای شاگردانش در نظر نگرفته است. 


بعید نیست برانکو در این بازی به دنبال هماهنگی بیشتر منشا و علیپور باشد تا در امارات از این زوج در خط حمله استفاده کند. با توجه به عملکرد ضعیف مهدی طارمی در بازی رفت پرسپولیس و حریف عربستانی احتمال نیمکت نشینی او در بازی برگشت وجود دارد. 

با توجه به دوندگی بیش از حد علیپور در خط حمله پرسپولیس، برانکو تمایلی به نیمکت‌نشین کردن او ندارد در حالی که منشا و طارمی تقریبا به یک سبک بازی می کنند و یکی از آنها در واقع باید بازی را از روی نیمکت بنشیند.

منشا-علیپور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی