علیپور: کامیابی‌نیا 80 درصد تمرینات را انجام می‌دهد/آسیب‌دیدگی انصاری تحت کنترل است

علیپور: کامیابی‌نیا 80 درصد تمرینات را انجام می‌دهد/آسیب‌دیدگی انصاری تحت کنترل است

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کامیابی‌نیا بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی و تا 80 درصد موارد را انجام می‌دهد و هر روز شاهد افزایش شعاع حرکتی دست او هستیم.

به گزارش پیروزی دیلی، میثم علیپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: روند بهبودی و پیشرفت کمال کامیابی‌نیا بسیار خوب جلو می‌رود و برنامه‌های تمرین و درمان با صلاحدید پزشک متخصص دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکن در حال حاضر بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی را که شامل 80 درصد موارد می‌شود به خوبی و بدون مشکل انجام می‌دهد. کارهای استقامتی و هوازی را به خوبی دنبال می‌کند و فقط بعضی تمرینات مثل وزنه زدن‌ها که کتف را درگیر می‌کند انجام نمی‌شود. شعاع حرکتی دست او نیز هر روز افزایش می‌یابد.

عضو گروه پزشکی پرسپولیس خاطر نشان کرد: کمال در اکثر تمرینات از یک ساپورت برای مهار حرکت دست و شانه استفاده می‌کند و تنها در بعضی تمرینات درگیرانه مثل بازی فوتبال از دو ساپورت بهره می‌برد.

علیپور درباره وضعیت محمد انصاری هم اضافه کرد: او در تمرین قبلی با کشیدگی درجه دو از ناحیه مچ پا روبرو شد. ام آر آی هم انجام شد و خوشبختانه آسیب‌دیدگی تحت کنترل است. او امروز را هم به سرد کردن مچ پا ادامه می‌دهد و از فردا یکشنبه برنامه فیزیوتراپی را آغاز می‌کنیم.

انصاری

مصدومیت

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی