علی دایی به جمع ۴ تایی های پروفسور پیوست

علی دایی به جمع ۴ تایی های پروفسور پیوست

علی دایی سرمربی نارنجی پوشان سایپا با شکست تیمش در هفته یازدهم مقابل پرسپولیس، برای چهارمین بازی متوالی مقابل مربی سابقش شکست خورد.

به گزارش پیروزی دیلی، علی دایی که تا کنون پنج بار به مصاف برانکو ایوانکوویچ رفته، تنها در اولین دیدار به تساوی یک بر یک دست یافته و در چهار بازی بعدی مقابل سرمربی کروات سرخپوشان یک بازنده تمام عیار بوده است. البته در بین مربیانی که برانکو با آنها تقابل داشته، تنها علی دایی این تعداد باخت را متحمل نشده و مربیان دیگری هم به اندازه علی دایی در برابر برانکو مغلوب شده اند که در ادامه به طور مختصر به آنها اشاره می کنیم.

علی دایی

دایی در اولین مصاف با برانکو، همراه با صبا مقابل پرسپولیس به تساوی یک بر یک رسید تا تنها امتیاز و تنها گل زده تیم های او تا به امروز در همان بازی ثبت شود. باخت یک بر صفر با صبا، دو شکست ۲-صفر و ۳-صفر با نفت تهران در فصل گذشته، و باخت ۲ بر صفر روز گذشته همراه با سایپا، حاصل کار علی دایی در تقابل با مربی سابق خود در تیم ملی بوده است. نکته قابل توجه اینکه برانکو در این دیدارها به راحتی تیم علی دایی را مغلوب کرده و حتی در چهار بازی آخر اجازه گلزنی به بازیکنان دایی را هم نداده است.

فراز کمالوند

بر خلاف علی دایی که با سه تیم مختلف برابر برانکو مغلوب شده، کمالوند هر چهار باخت خود را با گسترش فولاد تجربه کرده است. کمالوند هم تا کنون پنج بار به مصاف پروفسور کروات رفته که تنها در اولین تقابل با برانکو موفق به کسب پیروزی شد، اما در چهار مصاف بعدی این سرمربی سابق تیم ملی کشورمان بود که فراز و بازیکنانش را با شکست بدرقه کرد. در تمامی این پنج دیدار، کمالوند مربی گسترش فولاد تبریز بود.

عبدالله ویسی

شش بار دوئل ویسی و برانکو منجر به یک برد، یک مساوی و چهار باخت برای گواردیولای وطنی شده است. حاصل کار دو مربی در اولین مصاف، نتیجه مساوی بود، و دیدار دوم را هم ویسی پیروز میدان بود. اما در چهار مصاف بعدی، عبدالله ویسی به سرنوشت دو مربی قبلی دچار شد؛ یعنی هر چهار بازی را به برانکو واگذار کرد. ابتدا با استقلال خوزستان به برانکو باخت، فصل گذشته هم با سپاهان هر دو بازی رفت و برگشت را به پرسپولیس واگذار کرد و در لیگ هفدهم نیز بار دیگر با استقلال خوزستان به مرد کروات باخت.

به این ترتیب، علی دایی هم به جمع مربیانی پیوست که چهار بار مقابل برانکو شکست خورده اند؛ البته علی دایی با سه تیم مختلف این باختها را متحمل شده که این تعداد بیشتر از سایر مربیان لیگ برتری است.


برانکو

دایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی