علی پروین: ایران بهترین نتایج رادر روسیه می‌گیرد/یک نکته درباره سرود تیم ملی

علی پروین: ایران بهترین نتایج رادر روسیه می‌گیرد/یک نکته درباره سرود تیم ملی

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال با بیان اینکه گوش دادن به موسیقی ایرانی جزو اولویت‌های شنیداری‌اش بوده، درباره ساخت سرود تیم ملی فوتبال کشورمان نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش پیروزی دیلی، علی پروین بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به ساخت سرود تیم ملی فوتبال کشورمان به آهنگسازی بابک زرین توضیح داد: وقتی برای اولین بار از طریق تلویزیون تصاویری را روی سرود تیم ملی دیدم فضای کار بسیار هیجان زده ام کرد، البته ما عادت داریم هر وقت شاهد موفقیت های تیم ملی فوتبال و رشته‌های دیگر بودیم این صدای آقای عقیلی است که همیشه پخش می شود. به هر حال صدای این هنرمند می تواند حمایت گر خوبی برای بازیکنان ما در جام جهانی باشد.


وی گفت: به نظرم اجرای این اثر در بین مردم هم مورد توجه قرار گرفته و میزان استقبال به آن نشان می‌دهد که انتخاب گروه اجرایی درست بوده. من امیدوارم با این قطعه که از نظر من لحن حماسی دارد، بتوانیم موفقیت‌های ویژه‌ای را در جام جهانی روسیه تجربه کنیم.


کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس درباره موسیقی‌های مورد علاقه خود نیز گفت: من اصولا فقط در ماشین وقت گوش کردن به موسیقی دارم ولی در کل موسیقی سنتی و ایرانی همیشه جزو انتخاب‌هایم بوده و بیشتر مواقع این قبیل آثاربه من انرژی و آرامش می‌دهند.


پروین درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی هم عنوان کرد: جام جهانی فرصت فکر کردن به کسی نمی‌دهد پس از همان لحظه صعود باید به فکر نتایج خوب و قوی برای آن بود. به نظرم تیم ایران همه قابلیت‌ها را برای خلق شگفتی در این جام دارد. چرا که هم بازیکنان خوب و با کیفیت و هم کادر فنی خوب داریم. از سوی دیگر حمایت مردم و رسانه‌ها هم که در بهترین حالت بوده و خواهد بود و من اعتقاد دارم که ایران در روسیه یکی از بهترین نتایج تاریخ را کسب خواهد کرد.

علی پروین

پیشکسوت پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی