علی کریمی: امیدوارم با تصمیم مجمع، فدراسیون فوتبال از حالت انحصاری خارج شود؛

علی کریمی: امیدوارم با تصمیم مجمع، فدراسیون فوتبال از حالت انحصاری خارج شود؛

بازیکن پیشین تیم ملی ابراز امیدواری کرد با تصمیمات مجمع فدراسیون فوتبال، این فدراسیون از حالت انحصاری خارج شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی کریمی درباره برگزاری جلسه‌اش با مهدی تاج گفت: دو نفر از دوستان که ثابت کردند هنوز آدم‌هایی هستند که دلشان برای فوتبال می‌سوزد، این جلسه را ترتیب دادند. ما چند ساعت صحبت کردیم و من حرف‌هایم را به تاج زدم که بخشی از آنها را پیش از این گفته بودم. موضوعات دیگری هم مطرح شد که رئیس فدراسیون هم شنید و مسائلی را مطرح کرد. حالا اینکه چه کارهایی در آینده در فدراسیون فوتبال انجام می‌شود باید منتظر ماند و قضاوت  را برعهده مردم گذاشت.


وی درباره اینکه چه پیشنهادهایی به رئیس فدراسیون فوتبال داده، اظهار داشت: پیشنهادهای من خیلی ساده و معمولی است که انجام دادن آنها نه تنها اصلا سخت نیست بلکه خیلی آسان و ساده است، البته برای کسی که بخواهد کار انجام دهد. اگر حرفی در مورد فدراسیون می‌زنم برای این است که دلم برای فوتبال می‌سوزد و به هیچ وجه دنبال پست و مقام نبوده و نیستم که اگر بودم اصلا سوال‌هایم را مطرح نمی‌کردم؛ ضمن اینکه من با تاج به بهشت هم نمی‌روم. امیدوارم هفته آینده در مجمع فدراسیون فوتبال تصمیماتی اتخاذ و فدراسیون از این حالت انحصاری خارج شود و در نهایت اتفاقات خوبی برای فوتبال رقم بخورد.


کریمی درباره اینکه اگر مشکلی ببینید باز هم حرف می‌زنید، عنوان کرد: امیدوارم مشکلات به حداقل برسد. انتظارم این است که مشکلات گذشته تکرار نشود که اگر شود فاجعه است.  اما اگر مسئله‌ای را ببینم باز هم در چارچوب سوال آن را مطرح خواهم کرد.

علی کریمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی