عملکرد سه تعویضی برانکو: 13 پاس و دو شوت

عملکرد سه تعویضی برانکو: 13 پاس و دو شوت

غیبت 5 مهره اصلی پرسپولیسی توفیقی بود برای جوان های پرسپولیس تا بازی در ترکیب پرسپولیس را تجربه کنند.

 

 برانکو با برد مقابل نفت تهران، شانس قهرمانی‌اش در لیگ شانزدهم را به عدد صد نزدیک می‌کرد. حالا دیگر کم کسی و کمتر اتفاقی می‌تواند جلوی قهرمانی این تیم را بگیرد. پروفسور کروات هم با خاطرجمع شدن از برد مقابل نفت، بازیکنان جوانش را به بازی فرستاد. میدان دادن به رضا کرملاچعب 19 ساله، حمیدرضا طاهرخانی 17 ساله، احسان علوان زاده 22 ساله دلیل دیگری هم داشت. این تیم بازیکن شاخص دیگری روی نیمکت نداشت. ولی عملکرد این سه بازیکن که میانگین سنی‌شان مجموعا عدد 20 سال است را مرور می‌کنیم.

احسان علوان‌زاده

اولین تعویضی برانکو که اتفاقا بیست دقیقه در زمین هم حضور داشت دو شوت روانه دروازه عادلی کرد. علوان‌زاده دو بازیابی داشت، 10 پاس ارسال کرد که فقط یکی به مقصد نرسید و 9 پاس دیگرش موفق بود. احسان دو بار مالکیت توپ را از حریف گرفت و به پرسپولیس برگرداند. یک بار دریبل خورد. 1 قطع پاس داشت. یک توپ لو داد و یک بار هم خطا مرتکب شد. 

رضا کرملاچعب

کاپیتان تیم ملی جوانان به غیر از دو پاس موفق، هیچ توپ دیگری به پایش نخورد. این کل آمار رضا در چند دقیقه‌ای است که در زمین حضور داشت.

حمیدرضا طاهرخانی

شماره 37 پرسپولیس که جوان‌ترین بازیکن این تیم هست، سه پاس ارسال کرد. هر سه پاس او هم با موفقیت به مقصد رسید. طاهرخانی هم مانند کرملاچعب تعویض دقیقه 90 برانکو بود

عملکرد تعویضی های پرسپولیس

نفت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی