عکس نوشت/ آقای گل لیگ با شماره 20 در اولین بازی ملی

عکس نوشت/ آقای گل لیگ با شماره 20 در اولین بازی ملی

ستاره پرسپولیس امروز با شماره 20 اولین بازی ملی اش را انجام داد.

 اختصاصی پیروزی دیلی،علی علیپور،ستاره تیم پرسپولیس که پس از درخشش در مسابقات این فصل توانسته بود مورد توجه کی روش قرار گرفته و به تیم ملی دعوت شود در بازی تدارکاتی امروز تیم ملی مقابل سیرالئون برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. او در ابتدای نیمه دوم با شماره 20 به جای کاوه رضایی به زمین آمد و در طول 45 دقیقه ای که فرصت بازی داشت نمایش قابل قبولی را ارائه داد.

کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی از علی علیپور به عنوان یکی از مهاجمان آماده تیم ملی نام برد که که آمادگی حضور در جام جهانی را دارند و بنظر می آید که ستاره پرسپولیس توانسته با عملکرد خوب خود در این فصل نظر سرمربی تیم ملی را  برای انتخاب او در لیست نهایی مسافران روسیه جلب کند. علیپور که در جدول گلزنان لیگ برتر با 17 گل در صدر قرار دارد و شانس نخست آقای گلی لیگ هفدهم به شمار می رود، قطعا با ادامه گلزنی و درخشش با پرسپولیس در  بازیهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا  خواهد توانست در جام جهانی حضور پیدا کند.

 

تیم ملی

علیپور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی