غیاثی: داوران فقط برای پرسپولیس مرتکب اشتباه نشدند/ شنیدم گل سایپا ‌آفساید بوده است

غیاثی: داوران فقط برای پرسپولیس مرتکب اشتباه نشدند/ شنیدم گل سایپا ‌آفساید بوده است

سخنگوی داوران فدراسیون فوتبال گفت: اشتباهات داوری در این فصل فقط برای پرسپولیس رخ نداده و همه این تیم‌ها از این اشتباهات ضرر کرده‌اند یا سود برده‌اند.
به گزارش پیروزی دیلی، سیدرضا غیاثی در مورد اظهارات تند برانکو علیه اشکان خورشیدی و داوری‌هایی که علیه پرسپولیس در این فصل صورت گرفته، اظهار داشت: برانکو در روزهای اولی که به ایران آمده بود در کار داوران دخالت نمی‌کرد و وقتی هم از او در مورد داوری سؤال می‌شد می‌گفت نباید در امر داوری دخالت کنیم، اما ظاهراً رفتار و گفتار برخی از مربیان ایرانی به ایشان هم اثر کرده است. 

 وی افزود: باید در آخر فصل حساب کنیم و ببینیم که آیا فقط پرسپولیس از اشتباهات داوری ضرر کرده یا این اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها رخ داده است که در آن صورت می‌توان گفت ظلم یکسان، عدل است. من فکر می‌کنم اشتباهات داوری در این فصل برای هم تیم‌ها رخ داده است و همه تیم‌ها از این اشتباهات داوری هم سود برده‌اند هم ضرر کرده‌اند.

 سخنگوی کمیته داوران در مورد اینکه گل اول سایپا به پرسپولیس آفساید بوده، گفت: باید در اولین جلسه‌ای کارگروه کمیته داوران فیلم این مسابقه را آنالیز کنیم و ببینیم، من خودم این مسابقه را ندیده‌ام، اما آنطور که شنیده‌ام گل اول سایپا ظاهراً آفساید بوده است، با این حال به هیچ عنوان قبول ندارم که داوران بخواهند پرسپولیس را بازنده کنند، من این مسئله را باور نمی‌کنم. برانکو مربی اخلاق‌مداری است و در کنار زمین هم کمتر به داور اعتراض می‌کند، از او خواهش می‌کنم این صحبت‌هایش را اصلاح کند. من که در جلسات مختلف کمیته داوران حضور دارم، هیچ وقت ندیده‌ام و نشنیده‌ام که چه اصفهانیان رئیس کمیته داوران که مسئول چیدمان داوری است و چه سایر نفرات داوری، به داوری بگویند حتی چگونه قضاوت کند، چه برسد به اینکه بخواهند به یک داور بگویند به نفع یک تیم یا یک شخص قضاوت کند، قبول دارم که اشتباهات داوری داشته‌ایم، اما این اشتباهات برای همه تیم‌ها رخ داده است، قطعا فیلم داوری بازی پرسپولیس و سایپا هم مورد آنالیز قرار می‌‌گیرد. 

 سخنگوی کمیته داوران در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند به خاطر ذهنیت منفی پرسپولیسی‌ها از اشکان خورشیدی بهتر بود این داور برای بازی پرسپولیس انتخاب نمی‌شد، گفت: مسئول چیدمان داوری فریدون اصفهانیان است که ایشان با توجه به اطلاعات و بایگانی‌هایی که دارند همواره سعی می‌کنند بهترین داوران را برای مسابقات انتخاب کنند، من هم تاکنون نه دیده‌ام و نه شنیده‌ام باشگاه پرسپولیس نامه‌ای در خصوص اشکان خورشیدی بله سازمان لیگ بنویسد و نسبت به قضاوت این داور واکنش نشان بدهد.

داوری

غیبت

پرسپولیس-سایپا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی