غیاثی: پنالتی به نفع الهلال اشتباه بود، خطا روی امیری پنالتی بود

غیاثی: پنالتی به نفع الهلال اشتباه بود، خطا روی امیری پنالتی بود

یک کارشناس داوری فوتبال گفت: خطایی که داور به نفع الهلال در دقیقه ۳۰ بازی سوت زد اشتباه بود و اگر هم خطا بود در خارج از محوطه جریمه اتفاق افتاد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، رضا غیاثی کارشناس داوری در خصوص داوری بازی الهلال و پرسپولیس در صحنه مشکوک به پنالتی اظهار داشت: خطایی که داور در دقیقه ۳۰ بازی به اشتباه سوت زد پنالتی نبود و اگر هم خطا بود بیرون از محوطه جریمه رخ داد.


وی در ادامه افزود: اگر ما می‌گوییم برای بازی بین‌المللی ایرانی داور عرب قضاوت نکند مثال بارزش برای این بازی است که اشتباه داور سرنوشت یک تیم را تغییر خواهد داد. شما نگاه کنید علی الطریقی عربستانی عضو کمیته داوری آسیا است تقریباً همه کاره داوری است و می‌تواند همه کار بکند و تمام کارمندهایی که در کمیته داوری آسیا فعالیت می‌کنند نوکر عرب‌ها هستند. به نظرم باید فدراسیون فوتبال به فکر این اتفاق باشد و پیگیری این موضوع شود تا هرچه زودتر این مشکل بزرگ برطرف شود و دیگر شاهد این اتفاقات در فوتبال نباشیم.


غیاثی درپایان گفت:‌ خطایی که در دقیقه ۴۰ بازی بر روی وحید امیری انجام شد و داور خطای آن را اعلام نکرد پنالتی بود. این خطا در دو مرحله اتفاق افتاد و داور می‌توانست زمانی که بازیکن الهلال وحید امیری را بر زمین انداخت برای پرسپولیس پنالتی بگیرد.

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الهلال

علیرضا هادیان :
۲۶ مهر ۹۶
فدراسیون!؟ دنیا رو آب ببره ، فدراسیون بی کفایت تاج رو خواب میبره 
اعتراض؟ مگر بلد هستند؟ مگر ترس و ملاحظات اجازه می ده ؟ مگر اطلاعات و توانی لازم را در فدراسیون سراغ دارید آقای غیاثی عزیز؟ اصلا مگر میلی هم به این کار دارند؟ 
حریف داوران ایرانی که بارها به ضرر پرسپولیس سوت زده اند نشده ایم که بخواهیم حریف داوران آسیایی بشویم. فدراسیونی که خود سردمدار حمایت از جمله اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس جزیی از بازی است! می باشد ، چگونه می خواهد حق فوتبال ایران را در آسیا زنده کند؟ 
همین الآنش خسروی که دشمن تکنولوژی و ورود ویدیو چک به فوتبال است با تمام قوا از عقیده خود در حال دفاع کردن است! 
اگر در این بازی حساس ویدیو چک وجود داشت بازهم داور می توانست اینگونه سر پرسپولیس را ببرد؟ 
بی صبرانه منتظر موضع گیری تاج و کفاشیان مقابل جفای آشکاری که بر پرسپولیس رفت و اعتراض رسمی شان به ای اف سعودی ها هستیم! 
من مرده شما زنده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی