غیبت دو آبی پوش در دربی به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال/ کاش منتظری و حسینی بودند!

غیبت دو آبی پوش در دربی به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال/ کاش منتظری و حسینی بودند!

با توجه به مصدومیت دوباره پژمان منتظری و عدم حضور این بازیکن در دربی و محرومیت حسین حسینی حالا بحث بر سر این است که این اتفاق به سود پرسپولیس است یا به ضرر این تیم؟
با توجه به مصدومیت دوباره پژمان منتظری و عدم حضور این بازیکن در دربی، حالا بحث بر سر این است که این اتفاق به سود پرسپولیس است یا به ضرر این تیم؟ با بررسی آمار مشخص خواهد شد.

 آمار منتظری در استقلال 

 پژمان منتظری از ابتدای فصل تا کنون در 11 دیدار (849 دقیقه) در لیگ برتر برای آبی ها به میدان رفته است. در دیدار هایی که منتظری برای استقلال در میدان حضور داشته، این تیم موفق به کسب 4 باخت، 4 برد و3 تساوی شده است. همچنین در طول مدت 849 دقیق حضور این بازیکن در لیگ برتر دروازه آبی پوشان 7 بار گشوده شده و 10 مرتبه موفق به گلزنی شده اند. این در حالی است که مجموع گل های خورده استقلال در فصل جاری 12 گل بوده است. 
 بنابراین بیش از نیمی از گل های خورده استقلال در مدت زمان حضور منتطری بوده و این در حالی است که این مدافع در 8 11 دیدار از 23 دیدار گذشته آبی ها به میدان رفته یعنی کمتر از نیمی از بازی ها. 

 استقلال بدون منتظری; بهتر در دفاع و حمله

 آبی ها بدون پژمان منتظری در 13 دیدار به میدان رفته اند و موفق به کسب 6 برد، 5 تساوی و 2 باخت شده اند و این نشان دهنده نتایج بهتر نسبت به زمان حضور منتظری در این تیم است. دروازه استقلال در زمانی که این مدافع در میدان حضور نداشته 6 بار گشوده شده و این تیم 21 مرتبه موفق به گلزنی شده است. 

 بررسی آسیا 

 استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا در 2 دیدار به میدان رفته اند و یک برد و یک تساوی کسب کرده اند. در دیدار اول مقابل الریان قطر که در دوحه برگزار شد، منتظری در زمین حضور داشت و دروازه آبی ها 2 بار گشوده شد و در نهایت منتظری در دقایق انتهایی این دیدار، زمین مسابقه را ترک کرد. در دیدار مقابل الهلال که منتظری به دلیل مصدومیت در ترکیب آبی پوشان حاضر نبود این تیم گلی دریافت نکرد.

جمع بندی

 در مجموع در فصل جاری استقلالی ها بدون منتظری در 14 دیدار به میدان رفته و موفق به کسب 7 پیروزی، 5 تساوی و 2 باخت شده اند و دروازه این تیم 6 بار گشوده شده و این در حالی است که در حضور این مدافع، آبی ها در 12 دیداری که به میدان رفته اند 4 باخت، 4 برد و 4 تساوی کسب کرده اند و 9 گل هم دریافت کرده اند.

 آمار نشان می دهد...

 آمار نشان می دهد که استقلال در زمان حضور منتظری در ترکیب این تیم، عملکرد دفاعی و هجومی ضعیف تری نسبت به زمان عدم حضور این بازیکن داشته است و درواقع غیبت این بازیکن در دربی به هیچ عنوان به سود شرخ ها نخواهد بود.

حسینی بعد از رکورد

حسین حسینی بعد از ثبت رکورد در 5 دیدار اخیر آبی ها 7 گل دریافت کرده تا بتوان گفت که عدم حضور این دروازه بان با توجه به عملکردش در هفته های اخیر به ضرر پرسپولیس است.

**مرجان گلچین

حسینی

دربی 86

منتظری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی