غیبت سه بازیکن الوصل مقابل پرسپولیس/مدیر الوصل:کارسختی در ورزشگاه آزادی داریم

غیبت سه بازیکن الوصل مقابل پرسپولیس/مدیر الوصل:کارسختی در ورزشگاه آزادی داریم

تیم الوصل امارات بدون ۳ بازیکن کلیدی خود به مصاف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت.


به گزارش پیروزی دیلی، کاروان الوصل امارات امشب عازم تهران است تا خود را برای دیدار پیش خود مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

سایت الاتحاد امارات خبر داد که الوصل کایو، لژیونر برزیلی، وحید اسماعیل، کاپیتان تیم و عبدالرحمن علی، مدافع تیم را در ترکیب خود مقابل پرسپولیس به خاطر مصدومیت ندارد.

مدیر باشگاه الوصل امارات همچنین پیش از سفرشان به تهران برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در مصاحبه با سایت الاتحاد گفت: در بازی مقابل پرسپولیس ما کایو، وحید اسماعیل و عبدالرحمن علی را به خاطر مصدومیت نخواهیم داشت.

وی افزود: بازی سختی را مقابل پرسپولیس خواهیم داشت زیرا رقیب ایرانی در بازی دوم خود مقابل السد ۳ بر یک شکست خورد و در این بازی به دنبال جبران است.مخصوصا اینکه در بازی اولش نسف قارشی را با ۴ گل مغلوب کرده بود. الوصل نیز به دنبال این است تا با نتیجه مطلوب به امارات برگردد.

مدیر باشگاه اماراتی در پایان گفت: مصدومیت های زیاد در میان بازیکنانمان باعث شده است که در سطح لیگ داخلی و آسیایی نتایج خوبی را کسب نکنیم. امیدواریم در هفته های آینده با بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب اصلی نتایج خوبی را بگیریم.

دیدار پرسپولیس با الوصل دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

.

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس- الوصل امارات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی