فان درسار از دلیل بزرگی رونالدو گفت

فان درسار از دلیل بزرگی رونالدو گفت

سنگربان سابق منچستریونایتد به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و از دلیل بزرگی این بازیکن پرتغالی سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌پیروزی‌دیلی ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، ادون فان درسار یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ  منچستریونایتد به شمار می‌آید که افتخارات زیادی با این تیم به دست آورد.


فان درسار در منچستریونایتد با بازیکنان بزرگی مثل کریستیانو رونالدو و وین رونی هم بازی بود.


او درباره این دو بازیکن بزرگ که الان دیگر هیچ کدام از آنها در منچستریونایتد بازی نمی کنند، گفت‌: در دوران حضور من در منچستریونایتدرونی و رونالدو در اوج بودند و هر دو بازیکن عملکرد درخشانی از خود نشان می دادند. رونالدو در بیرون از مستطیل سبز هم زندگی خود را به خوبی اداره می‌کرد و وارد حاشیه نمی‌شد. او به خوبی استراحت می‌کرد و برنامه خاصی برای بدن خود داشت.


سنگربان سابق شیاطین سرخ در ادامه‌ خاطر نشان کرد: رونالدو بعد از این  تمرین تمام می‌شد  ضربات آزاد کار می‌کرد. او از من می خواست که در درون دروازه‌ قرار گیریم اما من به شوخی به او می گفتم" من دیگر پیر شده‌ام و باید با دروزابان های جوان کار کنی البته با وجود پیری نمی توانی به من گل بزنی". رونالدو اصرار داشت که من با او تمرین کنم. او واقعا بازیکن بزرگی است.

رونالدو

منچستر یونایتد

ون‌درسار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی