فتاحی:درخواست پرسپولیسی ها برای اهدای جام در تهران منطقی نیست

فتاحی:درخواست پرسپولیسی ها برای اهدای جام در تهران منطقی نیست

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:با اینکه قهرمان مشخص شده اما رقابت برای تیم های دوم، سوم و چهارم و همچنین در انتهای جدول ادامه دارد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، سعید فتاحی درباره درخواست پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه جام قهرمانی هفته آخر در تهران به این تیم اهدا شود، اظهار داشت: میزبان بازی آخر پرسپولیس شهر مشهد است و قانون چنین اجازه ای به ما نمی دهد. من به هواداران پرسپولیس حق می دهم اما در تمام دنیا همینطور است.

 وی افزود: از سوی دیگر سیاه جامگان که برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کند، صددرصد مخالف این جابجایی میزبانی است. قانون این است که تیم ها باید ورزشگاهشان را معرفی کنند و در ابتدای فصل این اتفاق رخ داده است. گاهی اوقات به دلایل خاص سازمان لیگ با جابجایی میزبان موافقت می کند.

 رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: شاید 2 تیم با یکدیگر برای بازی نکردن توافق کنند، پس سازمان لیگ نمی تواند همراه با تیمها باشد. جام باید در هفته آخر و بعد از پایان مسابقات آن هم در شهر میزبان اهدا شود. 

فتاحی در خصوص همزمانی مسابقات هفته های پایانی گفت: با اینکه قهرمان مشخص شده اما رقابت برای تیم های دوم، سوم و چهارم و همچنین در انتهای جدول ادامه دارد. بنابراین بازیها همزمان خواهد بود.

فتاحی

پرسپولیس

هادی :
۱۹ فروردين ۹۶
اینم از قوانین عجیب فوتبال ماست تو تمام دنیا وقتی یه تیم زودتر از موعد قهرمان میشه جامو یک هفته دو هفته زودتر میدن تا با تماشاچیهاش جشن بگیره حالا جامو تو بازی ذوب آهن بدن چه اتفاقی میافته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی