فتاحی: با حواشی و بی‌قانونی‌های لیگ یک به شدت برخورد می‌کنیم

فتاحی: با حواشی و بی‌قانونی‌های لیگ یک به شدت برخورد می‌کنیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: با حواشی و بی‌قانونی‌های اخیر لیگ دسته اول به شدت برخورد می‌کنیم و کمیته انضباطی در این مورد تصمیم می‌گیرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سعید فتاحی در مورد اتفاقاتی که روز گذشته در جریان چند دیدار لیگ دسته اول رخ داده است عنوان کرد: روز گذشته در ماهشهر، تبریز و مازندران درگیری‌هایی بوجود آمده که با بی‌قانونی‌ها و رفتارهای اشتباهی که صورت گرفته برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد. پس از رسیدن گزارش‌های کامل پرونده‌ها به کمیته انضباطی می‌رود و صددرصد با این مسائل برخورد می‌کنیم. نمی‌دانم چرا وضعیت لیگ یک به این شکل است ما هر چه تلاش می‌کنیم تا سطح لیگ دسته اول را به لیگ برتر برسانیم و تمامی امکانات را مثل توپ و ... یکسان قرار می دهیم اما درنهایت این رفتارها بروز می‌کند. مربیان، مسئولان و هواداران باید رفتار حرفه‌ای‌تری را به معرض نمایش بگذارند.


وی افزود: اعضای خود تیم‌ها هم مقصر هستند از کادر فنی و مسئولان باشگاه‌ها درخواست می‌کنیم حداقل آنها رعایت مسائل حرفه‌ای را بکنند و با رفتاری که انجام می‌دهند باعث ایجاد تشنج نشوند، در کل باز هم تاکید می‌کنم با این اتفاقات به طور قانونی برخورد خواهد شد.


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد امنیت خاصی برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اظهار داشت: بهتر است مسائل را خیلی بزرگ نکنیم. این اتفاقات گاهی در لیگ برتر هم رخ می‌دهد، باید جلوی بروز این اتفاقات را گرفت اما نباید این موضوعات را خیلی بزرگ کرد.


وی در پایان در رابطه با زمان بازی پرسپولیس و صنعت نفت عنوان کرد: فعلاً این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شده است، باید ببینیم وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان چطور می‌شود تا در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

فتاحی

لیگ یک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی