فتاحی: مربیان خطا کار تا ۵ میلیون تومان جریمه می‌شوند

فتاحی: مربیان خطا کار تا ۵ میلیون تومان جریمه می‌شوند

رئیس برگزاری مسابقات لیگ گفت: مربیان باید به خبرنگاران احترام بگذارند و آنهایی که در نشست خبری شرکت نمی‌کنند تا ۵ میلیون تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سعید فتاحی رئیس برگزاری مسابقات لیگ در اعتراض خبرنگاران به عدم حضور مربیان میهمان در نشست خبری اظهارداشت: بعید می‌دانم کسی نیاید، اگر مربی‌ای در نشست خبری شرکت نکند براساس مقررات بار اول ۳ میلیون و بار دیگر ۵ میلیون تومان جریمه می‌شود، این جریمه شامل نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی است.


وی در پاسخ به این سوال که دریافتی یک مربی ممکن است ۵۰۰ میلیون تومان باشد و با عدم حضور در کنفرانس‌های خبری در چند مسابقه جریمه‌ای که می‌شود به چشم نمی‌آید در حالیکه در کشورهای دیگر به این صورت نیست، عنوان کرد: اگر مربی خارجی ۱۰۰۰ دلار جریمه می‌شود به پول ما ۳ میلیون تومان است درحالیکه ما ۵ میلیون تومان جریمه می‌کنیم و مبلغ بیشتر است. بالاخره مربیان باید به خبرنگاران و تماشاگران احترام گذاشته و در نشست‌ها شرکت کنند.


فتاحی افزود: غیر از تهران و مشهد، پروازهای ما کم است به همین دلیل برخی از تیم‌ها با پرواز و برخی با اتوبوس سفر می‌کنند بنابراین خبرنگاران هم باید همکاری کنند. من خودم امروز با خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس صحبت کردم و گفتم زمان نشست خبری را تغییر دهند نمی‌دانم چرا این کار را نکردند، البته مسئولان رسانه‌ای هیأت فوتبال و تیم میزبان هم باید پیگیری کنند. کار سختی نیست، دیده‌ام که ذوب‌آهن این کار را انجام می‌دهد.

سازمان لیگ

فتاحی

لیگ برتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی