فدراسیون دست به دامن فدراسیون ترکیه می‌شود!

فدراسیون دست به دامن فدراسیون ترکیه می‌شود!

مهدی طارمی محروم است. آن هم نه یکی، دو بازی‌؛ 4 ماه. انگار حالا دیگر در این اتفاق برای خود طارمی هم «خیریتی» نیست.
به گزارش پیروزی دیلی،این را زمانی فهمید که به اردوی تیم ملی رفت و کارلوس کی‌روش را دید. مهدی قبل از آن گفته بود خیریتی در کار بوده ولی وقتی به اردوی ایران رسید فهمید در این اتفاق خیر «حذف» نهفته است. او خیلی زود متوجه شد اگر محرومیتش رفع نشود، شاید جام جهانی‌ روسیه را از دست بدهد. به ویژه با ورود قدوس، این احتمال بیشتر می‌شد. به همین دلیل از کی‌روش خواست تا کمک کند تا مشکل محرومیتش به نوعی حل شود. بی‌شک اگر از روز اول طارمی بازیکن یکی مثل کی‌روش بود، به دلیل حساسیت‌های این مربی روی جزئیات، اسیر چنین اتفاقی نمی‌شد. در پرسپولیس اما چنین حساسیتی نبود و مهدی طارمی محروم شد. 

حالا فدراسیون فوتبال هم جلو افتاده، چراکه مهدی بازیکنی ملی است. کی‌روش همواره روی بازیکنان ملی حساسیت زیادی دارد. نمونه‌‌اش دعوت کردن مصدومان به اردوست. او می‌گوید باید نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوش‌ها داشت به همین دلیل در آستانه جام جهانی‌ از فدراسیون فوتبال خواسته تا کاری برای رفع محرومیت مهدی طارمی کنند.

 فعلاً او نمی‌تواند بازی کند و اگر قرار باشد این 4 ماه محرومیت را سپری کند، شاید جام جهانی‌ را از دست بدهد. باشگاه پرسپولیس قرار است در CAS اقدام کند ولی اگر ایران یک بار توانسته در این دادگاه عالی ورزش برنده باشد، پس در پرونده طارمی هم برنده خواهد شد! بردن پرونده به این دادگاه تنها برای آن است که قرمزها قرار موقت برای محرومیت طارمی بگیرند و او را بازی دهند. در همین حال فدراسیون فوتبال هم قصد دارد سراغ فدراسیون ترکیه برود و از آن کانال مشکل را به شکلی حل کند. در حال حاضر رابطه سیاسی ایران و ترکیه خوب است و فدراسیون فوتبال می‌خواهد از این رابطه بهره‌‌برداری کند و زمینه برای بخشش محرومیت طارمی فراهم شود. تنها راه حل موجود این است که با رایزنی فدراسیون ترکیه، ریزاسپور رضایت دهد با گرفتن پول، بی‌خیال شکایتش شود. رضایت این باشگاه، حلال همه مشکلات خواهد بود چراکه پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند در CAS شانسی برای برنده شدن ندارند و بردن پرونده به این دادگاه فقط هزینه اضافه برای قرمزها دارد. آخرین پرونده پرسپولیسی‌ها در CAS پرونده ژوزه بود که در نهایت با شکست برای قرمزها همراه شد و تازه مجبور شدند پولی هم به دادگاه بپردازند.

ریزه اسپور

شکایت

طارمی

فدراسیتون فوتبال ترکیه

علیرضا هادیان :
۱۶ مهر ۹۶
ریزه اسپور بنظرم خود طارمی را می خواهد نه پول طارمی رو ! درخشش مهدی در جام جهانی بوی یک ترنسفر پر سود را برای ریزه اسپور به باشگاههای دیگر اروپا می دهد. بدیم بره خلاص بشه از محرومیت. منتها پیش از گذشت مدت اعتراض به کاس باید همه توافقات انجام و نهایی و مکتوب شود وگرنه به ترکها اعتباری نیست. 
اول و آخر اگر این اتفاق افتاد کسی شوکه نشود. 
البته در غیر اینصورت و با عدم توافق ، هنوز اعتقاد دارم پرسپولیس جداگانه در دادگاه عالی ورزش با یک دفاعیه خوب و بی نقص می تواند ثابت کند در بازگشت طارمی نقشی نداشته است و او را تحریک به بازگشت نکرده است و رأی محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات را نقض کند. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی