فدراسیون فوتبال در مورد پیراهن تیم ملی در جام جهانی تصمیم می گیرد

فدراسیون فوتبال در مورد پیراهن تیم ملی در جام جهانی تصمیم می گیرد

 وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران گفت : طرح پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه موضوع فدراسیون فوتبال است و این نهاد در مورد آن تصمیم می گیرد.

مسعود سلطانی فر که برای شرکت در چهارمین اجلاس وزرای سازمان همکاری اسلامی به باکو سفر کرده است ، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، از هرنوع اظهار نظری در مورد پیراهن تیم ملی امتناع کرد و افزود: مسئله پیراهن تیم ملی فوتبال را فدراسیون باید پیگیری کند .

پیراهن ساده، سفید و بدون نماد ملی تیم فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه این روزها به موضوع چالش برانگیزی در محافل ورزشی تبدیل شده و گفته می شود حتی ممکن است وزیر ورزش و جوانان نیز برای ادای توضیحاتی به مجلس فراخوانده شود.
سلطانی فر در پاسخ به اینکه ممکن است نمایندگان در رابطه با پیراهن تیم ملی شما را به مجلس دعوت کنند ، اظهار داشت : اگر دعوت کنند ما هم می رویم ، جواب می دهیم .
وی در مورد برنامه وزارت ورزش وجوانان در مورد حضور زنان و خانواده ها بعنوان تماشاچی در ورزشگاه ها افزود: این موضوع هم در دست بررسی است .
پیگیر افزایش سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک هستیم 
وزیر ورزش و جوانان ، درخصوص کاهش سهمیه های وزنه برداری مردان ایران در المپیک 2020 توکیو و تاثیر منفی آن بر ورزشکاران کشورمان ، گفت : با توجه به اینکه درطول پنج سال گذشته، هیچ مورد دوپینگی نداشتیم و این مواردی هم که مطرح شده مربوط به قبل از این دوره است ما فکر می کنیم تصمیمی که فدراسیون جهانی وزنه برداری گرفته ، ناعادلانه است و با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری مشغول پیگیری هستیم که بتوانیم سهمیه های ایران را افزایش بدهیم .
ایران عضو شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی شد
سلطانی فر در مورد نتایج چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو، گفت : در مجموع دستاورد مناسبی از حضور در این اجلاس داشتیم که یکی از آنها پذیرفته شدن و تسهیل عضویت ایران بعنوان عضو شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بود .
وی افزود: استمرار این گونه نشست ها می تواند موجب گسترش تعاملات میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شود و استفاده از ظرفیت های همه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان می تواند به توسعه صلح ، امنیت و آرامش و پرهیز از افراطی گری و خشونت کمک کند .
وزیر ورزش و جوانان ایران گفت : در این اجلاس چگونگی همکاری ورزشی ، گسترش تعاملات میان کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سلطانی فر اضافه کرد : در حاشیه این اجلاس دیدار های دوجانبه با وزیران و مسوولان ورزش و جوانان کشورهای ترکیه ، قطر ، عمان ، جمهوری آذربایجان وقرقیزستان داشتیم .
وی افزود: : دراین دیدارها ، مذاکرات خیلی خوبی داشتیم و قرار شد که در قالب اسناد و بیانیه های دو جانبه و تفاهمنامه های که در گذشته امضا شده است ، همکاری های خود را گسترش بدهیم .

تیم ملی

سلطانی فر

فدراسیون فوتبال

فوتبال

پیراهن تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی