فرشاد احمدزاده؛ آخر فصل می‌روم!

فرشاد احمدزاده؛ آخر فصل می‌روم!

هافبک پرسپولیس از انتقادات که نه، از فحاشی هواداران تیمش به شدت شاکی است.
به گزارش پیروزی دیل، فرشاد احمدزاده در پایان دربی هشتاد و شش یکی از بازیکنانی بود که از سوی هواداران خشمگین این تیم بابت شکست مورد هدف قرار گرفت.

احمدزاده که به شدت از انتقادات که نه، از فحاشی صورت گرفته علیه خانواده‌اش شاکی بود با قبول انتقاد هواداران گفت: من قبول دارم که امروز افتضاح بازی کردم و از همه عذرخواهی می‌کنم و هر انتقادی کنید حق دارید. 

 وی در ادامه با انتقاد به هواداران تیمش گفت: با این حال خانواده‌ام هیچ گناهی نکرده‌اند که لایق این ادبیات باشند. اگر مشکل من هستم، چشم و در پایان فصل خواهم رفت. اینکه در پرسپولیس باشم افتخار و آرزوی من بود و هیچکس بزرگتر از اسم پرسپولیس نیست. 

فرشاد احمدزاده

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۱۱ اسفند ۹۶
چه ربطی به بازیکن داره! جناب برانکو وقت میاد بازیکن رو در پست غیر تخصصی خودش دست سمت چپ مشخص هست در این پست ضعیف کار می کنه..این کار رو اول فصل با طارمی هم کردن که باعث شد اون همه به خانواده طارمی فحاشی بشه...همینطور فصل پیش با رامین .....در ضمن کسانی که از همه بیشتر ضعیف بازی کردن و باید برن ربیع خواه و ماهینی هستن.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی