فرق امیر ژوله با کی روش

فرق امیر ژوله با کی روش

امیر مهدی ژوله، نویسنده و طنرپرداز کشورمان با انتشارمطلبی به توصیف فرق خود با کارلوس کی‌روش پرداخت.
به گزارش پیروزی دیلی، امیر مهدی ژوله در واکنش به جوک‌های اخیر کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی پس از قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ مطلبی انتقادی را نگاشت. 

تصویر پیام این هنرمند مشهور ایرانی را در تصویر فوق مشاهده می‌کنید.

تیم ملی

جام جهانی 2018

کی روش

علیرضا هادیان :
۱۲ آذر ۹۶
مرد بزرگ با تفکرات بزرگ؟ کی کیروش؟ کدام بزرگی کدام تفکرات بزرگ؟ توهم توطئه می شود تفکر بزرگ؟ اهانت به صغیر و کبیر یک ملت از وزیر و وکیل و کارمند فدراسیون و سرمربی باشگاهی و راننده آژانس و ... می شود بزرگی؟ نگاه به من ایرانی از بالا می شود ... ؟ بیشتر به طنز تلخ می ماند که استاد هستید در آن در برابر چند نوجوان کم سن و سال مجازی! 
اهانت را به پیکه تقبیح می کنید شک نکنید که ما هم همینطور ... ولی در زمان اهانت های کیروش به من ایرانی زبان در کامتان خشک شده بود! 
یا شاید از اینکه مخاطب یک زن است ناراضی هستید؟ راستی ، زنان قهوه تلخ شما هم در دید شما همانقدر شکیرا جایگاه و ارج و قرب داشتند؟ بگویید همه بدانند از وقتی هنرمند جای ورزشکار را تنگ کرده و فوتبالیست هنرپیشه می شود و خواننده چرا سنگ روی سنگ در هردو بند نمی شود ؟ چرا هرکس به کار خود نمی پردازد؟ 
لطف می فرمایید و می گویید فرق برانکو با پیکه چیست ؟ اهانت مجازی چند کاربر بچه سال با اهانت مرد بزرگ با تفکرات بزرگی که از آن سخن می گویید چه تفاوتی دارد که آن یکی کوچک است و دومی به بزرگ مردی تبدیل می شود با زره آهنی؟ 
تورو خدا بس کنید این ژست های روشنفکری را! روشن بودن در یک جا و چراغ خاموش به کناره جاده راندن و قدم از قدم برنداشتن تمسخر آمیز ترین شکل روشنفکری است. امروز دیگر حتی محافظه کاران هم اینگونه بازی نمی کنند. 
سپاس که عکس العمل نشان دادید و فردی را مقابل ملتی بزرگ کردید که بی اعتمادی شان به همان مرد در دید شما بزرگ را پشت جوک هایشان پنهان کردند. 
شک نکنید یک ژوله بیشتر نداریم مابقی سوء تفاهم اند پیش شما! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی