فرمانده انتظامی شاهین‌شهر ادعای پرسپولیسی‌ها را رد کرد!

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر ادعای پرسپولیسی‌ها را رد کرد!

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر که تیم بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در آن مستقر هستند، ادعای این تیم مبنی بر استفاده پلیس از گاز اشک‌آور را رد کرد. 

به گزارش پیروزی دیلی،حسین بساطی در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون هتل پرسپولیس در شاهین‌شهر اظهار کرد: استفاده از گاز اشک‌آور بیرون از هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها کاملا کذب است.


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: نیروهای به کار گرفته شده در محل استقرار بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در شاهین‌شهر از باتجربه‌ترین نیروهای پلیس شهرستان هستند.


وی در ادامه مطرح کرد: پلیس از گاز اشک‌آور هیچ‌گونه استفاده‌ای نکرده است و جو در محل استقرار تیم پرسپولیس در این شهرستان آرام بوده است.


به گزارش فارس، تیم پرسپولیس که برای دیدار با تیم سپاهان اصفهان روز گذشته وارد اصفهان شد، حواشی زیادی از جمله حمله به اتوبوس و استفاده از گاز اشک‌آور در بیرون هتل را مطرح کردند که موضوع  استفاده گاز اشک‌آور از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان‌شهر رد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی