فعالیت جدید مدافع بارسلونا/ تشکیل لیگ فوتبال الکترونیکی توسط پیکه

فعالیت جدید مدافع بارسلونا/ تشکیل لیگ فوتبال الکترونیکی توسط پیکه

جرارد پیکه مدافع بارسلونا با کمپانی تولیدکننده بازی‌های ویدئویی همکاری خواهد کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا فعالیت جدیدی را در دنیای بازی‌های ویدئویی آغاز کرده است. او از طریق شرکتش به نام eFootball. Pro با کمپانی سرشناس کنامی به توافق رسیده تا لیگ بازی‌های الکترونیکی را متمرکز بر لیگ فوتبال راه‌اندازی نمایند. این تورنمنت، تورنمنتی بین‌المللی خواهد بود و درسراسر دنیا از طریق بازی ویدیویی کنامی قابل استفاده است. 

کمپانی ژاپنی کنامی یکی از سرشناس‌ترین کمپانی‌ها در تولید بازی‌های رایانه‌ای است و بازی فوتبال Pro Evolution Soccer یا همان PES را به بازار ارائه می‌کند که هرساله نسخه جدیدی از این بازی عرضه می‌شود. پیکه در این رابطه گفت: «هدف ما این است که ورزش‌های الکترونیک را به جایی برسانیم که فوتبال تبدیل به سلطان ورزش‌ها شود. ایده ما این است که به بهترین نحو ممکن هر دو دنیا را به هم متصل کنیم تا بتوانیم مدل تازه‌ای از سرگرمی را که از همان روز اول مملو از هیجان بود ارائه نمائیم.» 

از جمله اهداف این همکاری می‌توان به حرفه‌ای‌سازی ورزش الکترونیکی فوتبال اشاره کرد. تا به امروز بازی‌های eSports به خاطر استراتژی بازی و قدرت شوت‌هایش شهرت ویژه‌ای داشت.

 از نظر کمپانی کنامی، این فرصتی استراتژیک است که بتواند سلطه‌‌اش بر دنیای بازی‌های ویدیویی را افزایش دهد و آنها به دنبال آن هستند تا در سال‌های آتی این بازی‌های ویدیویی را برای موبایل‌ها نیز به بازار عرضه کنند. 

جرارد پیکه سال گذشته کمپانیeFootball. Pro را تأسیس کرد تا بتواند نقش پررنگی در عرضه فوتبال در دنیای بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد. دفتر اصلی این شرکت در منطقه سنت‌خوان دسپی بارسلونا مستقر است و خاویر آلونسو به عنوان یکی از مدیران ارشد این کمپانی مشغول به کار است. او پیش از این یکی از مدیران درنا، کمپانی مدیریت جهانی مسابقات موتوجی‌پی بود. 

شرکت e فوتبال پرو، یک سال پیش سرمایه‌‌اش را 100 هزار یورو افزایش داد تا بتواند فعالیت‌های بیشتری در این زمینه داشته باشد و در حال حاضر بیش از 50 کارمند دارد. پیکه علاوه بر این شرکت، نقش پررنگی در ارائه بازی‌های رایانه‌ای کراد گیمز دارد که تحت نظر کمپانی گلدن منیجر ارائه می‌شود و تمرکزش روی مدیریت تیم‌ها و نقش مربیان در دنیای فوتبال است. این کمپانی در سال 2015، حدوداً 671 هزار یورو ضرر داشت.

بارسلونا

پیکه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی