فغانی: وقتش است دربی به داوران جوان سپرده شود

فغانی: وقتش است دربی به داوران جوان سپرده شود

داور بین المللی فوتبال ایران راهی اندونزی شده تا به دعوت فدراسیون این کشور قضاوت لیگ این کشور را برعهده گیرد و بر این اساس مطمئنا در دربی قضاوت نخواهد کرد. 

به گزارش پیروزی‌دیلی، در کمتر از یک هفته مانده به دربی هشتاد و پنج، گمانه زنی در خصوص داور احتمالی این بازی افزایش یافته است. در این بین علیرضا فغانی به عنوان مطرح و پرکارترین داور کشورمان یکی از گزینه‌هایی بود که می‌توانست به تعداد قضاوت خود در این رقابت بیفزاید که اکنون در اندونزی حضور دارد و قضاوت در لیگ این کشور را عهده‌دار شده است.


او در گفتگو با ایلنا در خصوص حضورش در اندونزی می‌گوید: قبل از من 6 داور دیگر به لیگ این کشور آمده‌ بودند. فدراسیون فوتبال اندونزی به فدراسیون فوتبال ما نامه زد و درخواست حضور من را مطرح کرد که مورد موافقت قرار گرفت. 10 آبان به ایران بر می‌گردم و تا آن زمان در اندونزی خواهم بود و به قضاوت در اینجا مشغول هستم.


علیرضا فغانی در مورد عدم حضورش در دربی هشتاد و پنج گفت: به هر حال وقتش بود که قضاوت دربی به داورهای جوان‌تر سپرده شود و امیدوارم یک بازی جذاب و تماشاگرپسند برای علاقه‌مندان به فوتبال را شاهد باشیم.

دربی 85

فغانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی