قابل توجه صبایی‌ها و حنیف عمران‌زاده/استقلال خوزستان با بازیکن 17 ساله شما را برد

قابل توجه صبایی‌ها و حنیف عمران‌زاده/استقلال خوزستان با بازیکن 17 ساله شما را برد

تیم صبای قم در روزی با شکست مقابل استقلال خوزستان به ل یک سقوط کرد که استقلال خوزستات هم مثل پرسپولیس بخاطر بازی با الوحده با برخی نقرات جوان ونیمکت نشین خود بازی کرد.

به گزارش خبرنگار پیروزی دیلی،حنیف عمران‌زاده در مصاحبه‌ای مدعی شده که پرسپولیس با بازیکن متولد 78 (طاهرخانی) بازی کرده و استقلال خوزستان با بازیکنان اصلی در مقابل صبای قم قرار گرفته است!


این در حالی است که استقلال خوزستان، از طیبی، ماهینی، افشین و نانگ در ترکیب خود استفاده نکرده و از یک بازیکن متولد 79 (یونس دلفی) در ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود.


نفرات تعویضی این تیم (هاشمی، قنبری‌زاده و محمدحسنی) بازیکنان جوانی بودند که در مجموع کمتر از 120 دقیقه برای استقلال خوزستان در فصل جاری به میدان رفته بودند.


بهتر است مدافع تیم سقوط کرد صبا، به جای ایراد گرفتن از سایرین، اندکی هم به فکر عملکرد ضعیف تیم خود در دیدارهای اخیر لیگ باشد.

بهانه

حنیف عمران‌زاده

سقوط

صبای قم

علیرضا :
۱۴ ارديبهشت ۹۶
ما که ندیدیم بازی رفت با استقلال رضا عنایتی حال داد بازی برگشتی این پسر حالا بنداز گردن ما 
در ضمن وقتی ما میگیم داوری به ضرر ما بوده تو طول فصل همه گفتن نه حالا امروز دیدین که داور چه خطایی گرفت که همون توپ گل شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی