قابل توجه هواداران پرسپولیس/زودتر به ورزشگاه بیایید و بلیت ها را خریداری کنید

قابل توجه هواداران پرسپولیس/زودتر به ورزشگاه بیایید و بلیت ها را خریداری کنید

شب گذشته پس از بررسی مشترکی که توسط باشگاه پرسپولیس و روزنامه پیروزی انجام شد مشخص گردید در سایت فروش الکترونیک بلیت بازی های لیگ برتر بیش از ده درصد ظرفیت وبالغ بر 15 درصد ازبلیت ها برای هواداران تراکتورسازی اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، با اعتراض باشگاه که توسط مدیر روابط عمومی صورت گرفت شب گذشته برای بررسی بیشتر فروش بلیت طبقه دوم مسدود شد تا صبح امروز که با کم شدن یکی از جایگاهها ظرفیت کمتری به تراکتورسازی اختصاص پیدا کرد. هم اکنون عنوان می شود با رسیدن بلیت های فروخته شده به ده درصد عرضه آن متوقف می شود ولی اگر جایگاه های اختصاص یافته پر شود تعداد تراکتوری ها بیش از ده درصد خواهد شد مگر اینکه به میزان سقف هر سکوبلیت فروشی نشود.
در طبقه اول سامانه فروش بلیت برای جایگاه های 8 و 13 فعال نمی شود به نظر میرسد این دوقسمت که در دو طرف جایگاه های اختصاص یافته به هواداران تراکتور سازی قرار دارد به دلیل حفظ امنیت و جلوگیری از برخورد بین تماشاگران خالی نگه داشته می شود.

بلیط فروشی

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی