قاتل استقلال/ نوروزی فردا هم گل می‎زند؟

قاتل استقلال/ نوروزی فردا هم گل می‎زند؟

بازی فردای صنعت نفت و استقلال یک چهره ویژه دارد؛ چهره ای که از آن به عنوان گربه سیاه استقلال یاد می کنند.

به گزارش پیروزی دیلی؛ رضا نوروزی چهره‌ای که در سال‌‎های گذشته با پیراهن تیم‌های مختلف به استقلال گل زده و از او به عنوان قاتل استقلال یاد می شود. نوروزی که تاکنون 9 بار با پیراهن تیم های مختلف دروازه استقلال را باز کرده است بار دیگر مقابل آبیها قرار خواهد رفت و امید اول تیم محبوب آبادانی در بازی فردا به شمار می رود.به بهانه تقابل دوباره این بازیکن با آبی ها مروری داریم به گل هایی که این بازیکن مقابل استقلال به ثمر رسانده است.
 
گل نوروزی به استقلال در استیل آذین
نوروزی گلزنی به استقلال را از یک بازی تاریخی و به یادماندنی شروع کرد. بازی استقلال و استیل‌آذین در جام حذفی سال 1389 که با نتیجه 5-4 به سود استیل‌‎آذین به پایان رسید. آن بازی در 90 دقیقه معمول 4-4 مساوی شد و بازیکنانی مثل مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و حسین کعبی برای استیل‌آذین گل زدند. در دقیقه 105 بازی، نوروزی از میانه میدان حرکت کرد و پس از جا گذاشتن مدافع استقلال، با یک ضربه چیپ دیدنی گل پیروزی‌بخش استیل‌آذین را زد و استقلال را حذف کرد.

گل نوروزی به استقلال در نفت
نوروزی در بازی برگشت استقلال و نفت در هفته بیست و هشتم لیگ سیزدهم هم به استقلال گل زد. در آن مقطع استقلال یکی از شانس‌های قهرمانی بود اما گل نوروزی در دقیقه 91 باعث شد تا استقلال شکست بخورد. این گل تقریبا تمام امیدهای استقلال برای قهرمانی لیگ را از بین برد و استقلال در پایان لیگ چهاردهم در رده پنجم قرار گرفت.

گلزنی با پیراهن فولاد مقابل استقلال
 در بازی رفت استقلال و فولاد که 2-1 به سود فولاد تمام شد نوروزی هر دو گل تیمش را زد. او زننده تنها گل بازی برگشت هم بود که با نتیجه 4-1 به سود استقلال به پایان رسید. نوروزی در بازی برگشت لیگ یازدهم باز هم تنها گل فولاد را در شکست 2-1 این تیم مقابل استقلال به ثمر رساند و فصل بعد زننده گل تساوی نفت در بازی برگشت این تیم مقابل استقلال بود.

نفت آبادان و نهمین گل به استقلال
نوروزی در لباس تیم‌های پرسپولیس و سایپا مقابل استقلال موفق نبود  اما با پیراهن صنعت نفت در نیم فصل لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی در حالی که تیمش با یک گل از استقلال عقب بود، در دقیقه 86 با بهم ریخت دفاع استقلال و  یک ضربه چیپ رحمتی را مغلوب کرد. چند دقیقه بعد صنعت نفت گل دوم را هم به استقلال زد و 3 امتیاز این بازی را گرفت.
 او فردا هم امید اول آبادانی‌ها برای گلزنی به استقلال است. نوروزی بارها با گلزنی‌هایش باعث شکست و حذف استقلال شده اما گلزنی او در بازی فردا می‎تواند تبعاتی فراتر از شکست برای استقلال داشته باشد، مثل اخراج یا استعفای منصوریان!
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی