قاسمپور: ایران باید با تیم‌هایی بزرگ‌تر از پاناما بازی کند

قاسمپور: ایران باید با تیم‌هایی بزرگ‌تر از پاناما بازی کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ایران در مسیر آماده سازی جام جهانی باید با تیم‌هایی بزرگ‌تر از پاناما بازی کند.

به گزارش‌ پیروزی‌دیلی، ابراهیم قاسمپور درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل پاناما بیان کرد: بازی در نیمه اول به خصوص از سوی پاناما چنگی به دل نمی زد و این تیم به دلیل غیبت برخی از بازیکنان اصلی اش نشان داد برای ایران حریف قدرتمندی نیست اما این تیم در نیمه دوم بهتر بازی کرد. در کل کی روش قصد داشت در این بازی سبک از بازیکنان ذخیره تیم ملی شناخت بیشتری پیدا کند چراکه ترکیب اصلی او مشخص است.


او ادامه داد: اعتقاد دارم در ادامه مسیر آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی و آشکار شدن ضعف هایمان باید با تیم های قوی تر از پاناما بازی کنیم چراکه این حریف نتوانست ما را تحت فشار قرار دهد و نیاز داریم در تقابل با تیم های بزرگ تر مشکلاتمان را شناسایی و آن ها رفع کنیم.


قاسمپور درباره دلیل اصلی برگزاری دیدار دوستانه بین تیم ملی ایران با حریفان سطح پایین بیان کرد: یکی از اصلی ترین دلایل این موضوع مشکلات مالی فدراسیون فوتبال است و  بازی با تیم های بزرگ هزینه زیادی دارد. شاید هم تفکر کی روش برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های سطح پایین است.


هافبک اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در بازی با پاناما توپی سمت دروازه بیرانوند نیامد تا عیار او مشخص شود و در این وضعیت مدافعان ما هم فشار خاصی حس نکردند. در کل بازی های اینچنینی چندان برای تیم ملی ایران مفید نیست. مهاجمان ما در دیدار با پاناما عملکرد خوبی داشتند اما این امر هم با ضعف خط دفاعی حریف ارتباط زیادی دارد و نبایست زیاد از آن تعریف کنیم. به هر حال پاناما حریفی دست گرمی بود که برای مرور کارهای تاکتیکی به بازیکنان ما کمک کرد.


او درمورد دیدار برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا گفت: هرچند ونزوئلا در رقابت های مقدماتی جام جهانی در رتبه آخر منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفت اما نسبت به پاناما حریف بهتری است. به هر حال ما ایرانی ها ضرب المثلی داریم که می گوید «هرچه پول دهی، آش می خوری» طبیعی است اگر فدراسیون فوتبال نتواند زمینه برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های بزرگ را فراهم کند، کی روش هم مجبور تیمش را با دیدار دوستانه مقابل امثال پاناما و ونزوئلا تطبیق دهد.

ایران-پاناما

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی