گل نزن مانند مسی در شب برد بارسا / قدر مهدی آقای گل را بدانیم

گل نزن مانند مسی در شب برد بارسا / قدر مهدی آقای گل را بدانیم

مسابقه بارسا با رئال بتیس با نتیجه دو بر صفر به سود بارسا خاتمه یافت در حالی که مسی با بدشانسی در قامت یک گل نزن تمام عیار ظاهر شد.

در شبی که از مثلث MSN بواسطه جدایی نیمار از بارسا و مصدومیت یکماهه سوارز تنها یک رأس به نام لیونل مسی در زمین حضور داشت ، این بازیکن هرچی زد به در بسته و زمین و هوا و تیر دروازه زد تا بی اختیار به این فکر کنم که تاکنون چقدر به مهدی طارمی که بسیار کم تجربه تر از مسی است سخت گرفته ایم. 
مسی نه تنها ۳ بار به تیرک دروازه کوبید ، یک شوت او از کنار تیرک عمودی دروازه با اختلاف میلیمتری به اوت رفت ، در دو سه ضربه کاشته پشت محوطه جریمه باعث شد توپ فضای بالای دروازه را بشکافد و چند موقعیت را در درون محوطه جریمه با دخالت مدافعان رئال بتیس از دست داد بلکه در صحنه گل اول بارسا توپ ارسالی از سمت چپ محوطه ۱۸ قدم بتیس در حالی که وی در دهانه دروازه مترصد رسیدن توپ بود تا سیصد و پنجاهمین گل خود را با یک توک پا بزند در میانه راه به پای دفاع بتیس سایید و منحرف شد تا با فاصله چند سانتیمتر از پای مسی و در عین بدشانسی وی به درون دروازه رفته و گل بخودی مدافع بتیس محسوب شود. هرچه کارگردان تلویزیونی سعی کردن با تکرار چندباره صحنه آهسته بثمر رسیدن گل ، نتیجه را به نفع مسی تمام کند ، نشد که نشد که نشد.
این را بیشتر برای خودمان و آن دسته از هواداران کم طاقت پرسپولیس و آن قشر از هواداران متوهم و مغرض تیم پنجم پایتخت نوشتیم که با از دست رفتن موقعیت حتی ۴۰ به ۶۰ توسط طارمی ، آقای گل دو فصل پیاپی پرسپولیس و بهترین مهاجم ایران و یکی از ۸ بازیکن خطرناک آسیا را سرزنش کرده و روحیه وی را تخریب می کنند. 
البته به عنوان یک رئالی با احترام به هواداران بارسا توصیه می کنیم تصاویر مربوط به گل سوم رئال مادرید به دیپورتیو که از ضربه سرکش کروز از فاصله ۲۵ متری و در جریان بازی حاصل شد را برای بهترین گل زن خود لیونل مسی بارها نمایش دهند تا بجای نشانه گرفتن تیرک عمودی یا فضای بالای تور ، مرکز تور دروازه حریفان را نشانه رود! 
البته عشق است اول ارتش سرخ آسیا ، دوم شیاطین سرخ اروپا ، سوم کهکشانی های مادرید و بعد آن سرخ پوشان مونیخی.

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی