پلاسکو های دیگری نیز فرو می ریزند

پلاسکو های دیگری نیز فرو می ریزند

آنچه امروز بر سر اتش نشان های فداکار و قهرمان این سرزمین آوار شدمحصول بی تدبیری آنهایی بود که حالا اخطاریه ها و هشدارهای شان ازپی هم منتشرمی شود.


برای تطهیر و توجیه یک فاجعه این رفع  مسوولیت های ولو مکتوب تان هم چیزی نیست جز نمک پاشیدن برزخم خانواده هایی که داغ پدر و برادر و فرزند دیدند.حادثه یافاجعه پلاسکو و پلاسکوها باز هم تکرار خواهد شد.

چرا که در ورای این اتفاقات برخی رسانه ها و البته که برخی از مسوولین بدنبال تسویه حساب های جناحی و حزبی و سیاسی هستند نه بررسی علل فاجعه و اتخاذ راهکارهایی ریشه ای برای جلوگیری از فجایع دیگر.

این رویه و نوع برخورد را در حادثه قطار سمنان نیز دیدیم و به شکلی مشابه در حادثه پلاسکو تجربه کردیم.آیا برای فرهنگ سازی به هنگام امداد رسانی ها و یا برخوردهای جدی تر باخطراتی که همه را تهدید می کند اقدامی شده و یامی شود یا اینکه مترصد فرصتی هستیم و هستند برای تسویه حساب با فلان جناح و بهمان کاندیدا و مدعی.اینجا انچه که دیده نمی شود خود فاجعه است وآنچه به چشم می آید فرصتی است برای زدن ریشه ای با تیشه ای.

از ماست که برماست.

بیچاره من.بیچاره تو،وای برآتش نشانی که جانش سوخت اما.......


حسین قدوسی

سردبیر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی