قدوس: آرسنال سخت‌ترین قرعه بود، شانس زیادی نداریم

قدوس: آرسنال سخت‌ترین قرعه بود، شانس زیادی نداریم

سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترسوندس سوئد معتقد است تیمش با سخت‌ترین قرعه ممکن در مرحله حذفی یورولیگ روبه‌رو شده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سامان در خصوص رویارویی تیمش با آرسنال گفت: تصور ما این بود که با تیمی آسان‌تر روبه‌رو شویم چرا که شاید در بین 15 تیم آرسنال سخت‌ترین قرعه ممکن برای ما بود البته نباید فراموش کنیم در یورولیگ تیم ضعیف وجود ندارد و آرسنال فقط شاید کمی بهتر از دیگر تیم‌ها باشد و البته نام بسیار بزرگتری دارد.

قدوس در خصوص این که زمانی که برای معرفی حریف اوسترسوندس فقط نام تیم‌های میلان، آرسنال، اسپورتینگ و براگا باقی مانده بود چه احساسی داشت؟ گفت: دوست داشتم با آرسنال و یا میلان روبه‌رو شویم. من به سناریوهایی که ممکن بود اتفاق بیفتد فکر می‌کردم. نباید فراموش کنیم که ما اکنون تعطیل هستیم اما آرسنال در کوران مسابقات است و تا پیش از رویارویی با ما 12 مسابقه دیگر انجام خواهد داد، بنابراین باید اعتراف کنیم شانس زیادی مقابل آرسنال نداریم اما می‌توانیم امیدوار باشیم با چمن مصنوعی و سرما بتوانیم این تیم را آزار بدهیم چراکه در ماه فوریه که آرسنال به سوئد می‌آید اینجا خیلی سرد است. 

استرسوند

سامان قدوس

لژیونرها

لیگ اروپا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی