قدوس: آمده‌ام به تیم ملی کشورم کمک کنم/ امیدوارم مشکل ثبت‌نامم زود حل شود

قدوس: آمده‌ام به تیم ملی کشورم کمک کنم/ امیدوارم مشکل ثبت‌نامم زود حل شود

مهاجم جدید تیم ملی‌فوتبال ایران گفت: آمده‌ام به تیم کشورم کمک کنم.
به گزارش پیروزی دیلی، سامان قدوس پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت:خیلی از این موضوع خوشحالم که به ایران آمدم و آمدم که به تیم ملی کشورم کمک کنم. 

 وی افزود: هنگامی که من به جمع ملی‌پوشان اضافه شدم استقبال خوبی از من شد و آمده‌ام تا برای تیم ملی کشورم بازی کنم. 

 مهاجم جدید تیم ایران در مورد اینکه امروز نتوانست در فهرست تیم ملی جایی داشته باشد، تصریح کرد: متاسفانه کارهای ثبت‌نامم در فیفا کمی دیر انجام شد و به همین خاطر نتوانستم برای تیم ملی به میدان بروم. امیدوارم این مشکل حل شود و بتوانم در فهرست تیم ایران قرار بگیرم.

 قدوس با اشاره به دیدار تیم ملی خاطرنشان کرد: انتظار دارم برای تیم ملی و ایران بازی کنم.

ایران-کره جنوبی

قدوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی