قدوس:با رئیس باشگاه، مربی و بازیکنان اوسترشوند بسیار صمیمی هستم

قدوس:با رئیس باشگاه، مربی و بازیکنان اوسترشوند بسیار صمیمی هستم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اوسترشوند سوئد تصور می‌کند شرایط بسیار خوبی در تیم سوئدی دارد و دل‌کندن از آن برایش دشوار خواهد بود.
به گزارش پیروزی دیلی، سامان قدوس که این روزها بحث انتقالش به تیمی دیگر با توجه به پیشنهاداتی که می‌گیرد، مطرح است، شب گذشته درخشش خیره‌کننده‌ای در لیگ اروپا و بازی با تیم لوهانسک داشت. 

 او بعد از آنکه گل دوم تیمش را زد و وقتی شنید دانیل کیندربرگ، رئیس باشگاه به خاطر او احساساتی شده و مقابل گزارشگر تلویزیون حتی گریسته، اظهار داشت:با باشگاه، رئیس اوسترشوند، مربی و بازیکنان بسیار صمیمی هستم.ارتباطات ما فوق‌العاده است.ما می‌توانیم در مورد هر چیزی با هم صحبت کنیم.واقعا مثل یک خانواده ارتباط خوب با هم داریم. برای من به عنوان یک عضو تیم،‌توصیف محبت‌های کیندربرگ و حتی مربی‌ام سخت است.

 قدوس ادامه داد:اگر بخواهم به تیمی دیگر بروم،همه چیز را در نظر می‌گیرم که برایم شرایطش خوب باشد.در این مورد و موضوعات دیگر می‌توانم با کیندربرگ صحبت می‌کنم و با علاقه و شور زیاد شنونده پاسخش می‌شوم.

اوسترشوند

سامان قدوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی