قدوس بین ایران و سوئد، جام جهانی را انتخاب کرد

قدوس بین ایران و سوئد، جام جهانی را انتخاب کرد

بازیکن جدید تیم ملی که اولین بازی‌اش را مقابل توگو انجام داد، از طرف سرمربی سوئد برای دو بازی نهایی در مرحله مقدماتی جام جهانی به تیم ملی این کشور دعوت شد.
به گزارش پیروزی دیلی، قدوس که پیش از این در دو بازی دوستانه در جمع سوئدی‌ها حاضر بوده، این بار ایران را به عنوان کشورش انتخاب کرد تا زیر نظر کی‌روش جام جهانی را تجربه کند. اگر از علاقه سامان به ایران عبور کنیم، باید گفت این تصمیم یک انتخاب حرفه‌ای از طرف قدوس بود. سوئد در مسیر جام جهانی باید دو بازی مقابل لوکزامبورگ و هلند برگزار کند که بازی با لوکزامبورگ شب گذشته انجام شده و باید منتظر دیدار با هلند باشند. سوئد در صورت پیروزی در هر دو بازی این شانس را پیدا می‌کند که به پلی‌آف اروپا صعود کند. آنها اگر موفق به پیروزی برابر هلند نشوند، حتی شاید پلی‌آف را هم از دست بدهند و جام جهانی 2018 یک حسرت بزرگ برای مردم سوئد لقب بگیرد. سوئد باید دو بازی پیش رو را ببرد و در غیر این صورت ممکن است به عنوان ضعیف‌ترین تیم دوم گروه‌های ۹ گانه از پلی‌آف هم محروم شود. سوئدی‌ها در صورت حضور در پلی‌آف کار سختی را کنار پرتغال، ایتالیا، کرواسی، دانمارک، ولز و تیم‌های دیگر دارند. اگر سوئد مقابل پرتغال یا ایتالیا قرار گیرد، کار سختی برای صعود پیش رو خواهد داشت. در هر صورت باید گفت سامان ترجیح داد بی‌دردسر در جام جهانی حضور داشته باشد. ایران می‌تواند پل موفقیت مناسبی برای قدوس باشد و او را در جام جهانی به فوتبال دنیا معرفی کند.

ایران

جام جهانی 2018

سوئد

قدوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی