قرارداد عالیشاه با پرسپولیس به اتمام رسیده است!

قرارداد عالیشاه با پرسپولیس به اتمام رسیده است!

باشگاه پرسپولیس دیگر هیچ قراردادی با بازیکن سرباز خود در باشگاه تراکتورسازی تبریز ندارد.
به گزارش پیروزی دیلی، امید عالیشاه وینگر چپ و بازیکن سرعتی پرسپولیس در نیم فصل لیگ قبلی از این تیم جدا شد و به بهانه طی کردن دوران خدمت سربازی به باشگاه تراکتورسازی تبریز رفت.

 حالا که به دوران پایان خدمت خود نزدیک شده، امیدوار است بابت نیم فصل باقی مانده از قراردادش دوباره و از نیم فصل دوم به پرسپولیس برگردد. این در حالی است که شنیدیم برانکو ایوانکویچ نظر مثبتی بر روی بازگشت این بازیکن ندارد و معتقد است در خط حمله، حتی با وجود محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی، کمبودی احساس نمی کند.

 از سوی دیگر، یکی از نزدیکان به پرسپولیس این خبر را تائید کرد که به خاطر حضور یکباره عالیشاه در تراکتورسازی، قراردادش درست مثل احمد نوراللهی با باشگاه فسخ شد و حالا دیگر این بازیکن هیچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد. از این رو، بازگشتش به فصل آینده موکول شد آن هم به شرط آن که باشگاه پرسپولیس خواهان جذب این بازیکن شود و عالیشاه نیز قبول کند که به پرسپولیس برگردد!

عالیشاه

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی