قهرمانی با 66 امتیاز، 6+6 اختلاف  امتیاز / همه 6 ها تقدیم به 6 تایی ها

قهرمانی با 66 امتیاز، 6+6 اختلاف امتیاز / همه 6 ها تقدیم به 6 تایی ها

پرسپولیس بعد از قهرمانی اکنون و تا پایان هفته بیست و نهم با 66 امتیاز صدرنشین است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، این روزهای انتهای لیگ اعداد هم با پرسپولیسی ها صحبت می کند از 66 امتیاز پرسپولیس گرفته تا 6+6 امتیاز فاصله با استقلال. انگار همه 6 را فریاد می زنند. 

6+6 امتیاز فاصله با 6 تایی ها 

در تاریخ لیگ برتر، در لیگ دوم سپاهان موفق شد لیگ را با ۷ امتیاز اختلاف با تیم دوم به پایان برساند که این رکورد تا این دوره ، رکورد تاریخ لیگ برتر محسوب می شود. فاصله پرسپولیس (66 امتیاز) با استقلال (54 امتیاز) تیم دوم جدول در حال حاضر ۱۲ امتیاز است. در صورت رقم خوردن هر نتیجه ای در دیدار آینده دو تیم رکورد بیشترین فاصله با تیم دوم در تاریخ ادوار لیگ برای سرخپوشان باقی خواهند ماند. 

تفاضل گل 16+

 پرسپولیس قهرمان با 46 گل زده و 13 گل خورده و تفاضل 33+ صدرنشین است و استقلال با 43 گل زده و 26 گل خورده و تفاضل گل 17+ تیم دوم جدول است و در هفته پایانی باید برای کسب نائب قهرمانی با تراکتورسازی بجنگد! بنابراین تفاضل گل تیم های اول (پرسپولیس) و دوم (استقلال) جدول در حال حاضر 16+ است.

 پرسپولیس 66 امتیازی در اندیشه تاریخسازی

 سرخپوشان با کسب تساوی برابر ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر 66 امتیازی شدند. با توجه به اینکه سپاهان در لیگ نهم و استقلال در لیگ دوازدهم موفق به کسب ۶۷ امتیاز در یک دوره شدند که رکورد تاریخ لیگ برتر است هر چند این دو تیم این آمار را در لیگ ۱۸ تیمی ثبت کردند اما سرخپوشان با برد مقابل سیاه جامگان می توانند به تنهایی رکورددار تاریخ لیگ برتر شوند.

 استقلال در اندیشه نائب قهرمانی! 

بعد از مسجل قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم در در پایان هفته بیست و هفتم و همچنین مسجل شدن آقای گلی طارمی در پایان هفته بیست و نهم حالا جذاب ترین جدال لیگ، جدال دو تیم استقلال و تراکتور برای کسب عنوان نائب قهرمانی است. استقلال اکنون با 54 امتیاز و تفاضل 17+ در رده دوم جدول و تراکتورسازی با 53 امتیاز و تفاضل 13+ در رده سوم قرار گرفته اند تا سرنوشت نائب قهرمانی لیگ شانزدهم به هفته پایانی کشیده شود! 

رحمتی در خواب هم به بیرانوند نمی رسد! 

سرخپوشان در مجموع این فصل موفق به ثبت 20 کلین شیت شده اند که در 17 بازی علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس بوده و در سه بازی هم رادوشوویچ کلین شیت کرده است. 

در طرف مقابل دروازه تیم استقلال تنها در 10 بازی بسته نگه داشته شده که در 7 بازی رحمتی درون دروازه قرار گرفته و در سه بازی هم حسینی دروازه بان استقلال بوده است.

 تفاوت بیرانوند و رحمتی از زمین است تا آسمان! بیرانوند 10 کلین شیت بیشتر از رحمتی در کارنامه لیگ شانزدهم دارد و مستحق دریافت دستکش طلای این دوره از رقابت هاست.


 *مرجان گلچین 

6 تایی ها

66 امتیاز

قهرمانی پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی