قهرمان وارد می‌شود

قهرمان وارد می‌شود

قهرمان ایران از امروز شنبه، وارد مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، یادواره آزادسازی خرمشهر می‌شود و بازی‌های خود در این مسابقات را آغاز می‌کند.

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا از حضور در بازی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بازمانده بودند، امروز شنبه وارد عرصه این رقابت‌ها خواهند شد و در اولین بازی خود برابر نفت تهران قرار می‌گیرند.

نفت تهران به دلیل مسائلی که در این فصل پشت سر گذاشته است، شاید این تصویر را در ذهن فوتبالدوستان ایجاد کرده باشد که پرسپولیس برابر تیمی به میدان می‌رود که در این فصل آشفته و بی ثبات بوده است، اما این تصویر می‌تواند فریب دهنده باشد. نفت تهران در حال حاضر با 12 امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد و با مکان چهارم جدول فقط 4 امتیاز فاصله دارد.

پرسپولیس 71 روز قبل در لیگ برتر مقابل نفت قرار گرفت. در آن دیدار سرخپوشان با دو گل مهدی طارمی و تک گل فرشاد احمدزاده به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کرد. این دو بازیکن در حال حاضر به ترتیب محروم و مصدوم هستند. از آن بازی همچنین محسن مسلمان هم حاضر نخواهد بود و با توجه به بازگشت سید جلال حسینی به نظر می‌رسد پرسپولیس حداقل با چهار تغییر در ترکیب اصلی خود نسبت به آن بازی وارد میدان شود.

از سوی دیگر نفت تهران این بار نیز در شرایطی مقابل سرخپوشان قرار می‌گیرد که حمید درخشان آن را هدایت می‌کند. این بازی جدا از بحث جام حذفی، از آن جهت برای پرسپولیس حائز اهمیت است که در فاصله بازی لیگ قهرمانان و دربی تهران قرار گرفته است.

هواداران پرسپولیس قطعا با درک حساسیت این شرایط، روزهای بعد از بازی برگشت با الهلال را پشت سر گذاردند. هر چند پس از سال‌های بسیار سخت گذشته، قهرمانی در لیگ برتر و راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا خود تحولی عظیم در پرسپولیس به حساب می‌آمد، اما باور این حقیقت که حتی با وجود تلاش‌های عوامل داخلی علیه پرسپولیس، اگر اشتباهات فاحش و ویرانگر داور مسابقه برگشت نبود، پرسپولیس در قواره برگرداندن نتیجه ظاهر شده بود، این عدم راهیابی به فینال را دردناک می‌کرد. با این وجود درک این شرایط از سوی هواداران، پیشکسوتان و اکثریت رسانه‌ها، پرسپولیس را در حالی مهیای این دیدار کرده است که سرخپوشان باید خود را مهیای دربی کنند، هر چند همانگونه که برانکو ایوانکوویچ بارها اعلام کرده است، تیمش بازی به بازی پیش می‌رود و امروز هم قطعا تمام تمرکز آنها روی کسب نتیجه پیروزی و صعود به مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی خواهد بود که در جریان آن باید برابر تیم بادران به میدان بروند.

جام حذفی

پرسپولیس-نقت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی