قوچان‌نژاد: باید به خودمان افتخار کنیم/ هنوز دو بازی دیگر مانده است

قوچان‌نژاد: باید به خودمان افتخار کنیم/ هنوز دو بازی دیگر مانده است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هنوز دو بازی دیگر مانده و امیدوارم همین‌طور به کارمان ادامه دهیم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، رضا قوچان‌نژاد پس از برتری 2 بر صفر ایران مقابل ازبکستان گفت: خیلی خوب کار کردیم و امیدوارم به همین نحو ادامه دهیم. امسال عملکرد خوبی داشتیم و این نسبت به دفعه پیش، خیلی خوب به جام‌جهانی صعود کردیم. احساس خوبی نسبت به این موضوع و جام جهانی دارم. هنوز دو بازی دیگر مانده و امیدوارم همین‌طور خوب به کارمان ادامه دهیم. 

 وی درباره اینکه آیا تیم ایران می‌تواند از مرحله گروهی جام جهانی نیز صعود کند، گفت: فعلا زود است در این مورد صحبت کنیم و 2 بازی آینده را باید پشت سر بگذاریم و بعد به فکر جام جهانی باشیم. 

 قوچان‌نژاد درباره بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی در راه جام جهانی، عنوان کرد: این یک چیز ویژه در دنیاست. باید به خودمان و تیمی که داریم، افتخار کنیم. ما گل نخوردیم، اما مهم‌تر از آن، صعود و رسیدن به جام جهانی است. امیدوارم حمایت‌های فدراسیون فوتبال و دولت از ما بهتر و بیشتر شود تا در جام‌جهانی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

 مهاجم تیم ملی در مورد آینده‌اش در تیم باشگاهی‌اش، اظهار داشت: خدا بزرگ است. امسال سال خوبی برای من بود. خوب بازی کردم و خوب گل زدم. هنوز با هیرنوین قرارداد دارم، اما تیم‌های دیگر هم پیشنهاداتی به من دادند. در حال بررسی آنها هستم تا ببینم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

ایران-ازبکستان

قوچان نژاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی