قوچان‌نژاد: آدم مغروری نیستم/ هدفم این بود 20 گل بزنم

قوچان‌نژاد: آدم مغروری نیستم/ هدفم این بود 20 گل بزنم

لژیونر ایرانی تیم فوتبال هیرنفین گفت: خیلی مهم است که در فصل نقل‌ و انتقالات، بازیکنان با تجربه‌ای به تیم ‌اضافه شوند.

به‌ گزارش پیروزی دیلی ‌و ‌به نقل از فاکس اسپورت، رضا قوچان‌نژاد عملکرد خوبی در «چمپیونشیپ» انگلیس و تیم فوتبال چارلتون نداشت، به هیرنفین هلند رفت و در اولین فصل حضور خود توانست ۱۹ گل به ثمر برساند.

قوچان‌نژاد که در اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حضور دارد، درباره عملکرد خوبش در هیرنفین، اظهار داشت: نمی‌خواهم به گونه‌ای صحبت کنم که تصور شود، آدم مغروری هستم ولی وقتی به هیرنفین رفتم، اهداف شخصی و تیمی داشتم. هدف شخصی من این بود که بتوانم در فصل اول حضورم ۲۰ گل به ثمر برسانم و به همین خاطر از عملکردم راضی هستم.

وی در مورد افت تیمش در نیم‌فصل دوم گفت‌: فکر می‌کنم کمبود تجربه یکی از دلایلی بود که باعث شد چنین شرایطی ایجاد شود. خیلی مهم است که در  فصل نقل‌ و انتقالات، بازیکنان با تجربه‌ای به تیم ‌اضافه شوند. ما می‌توانیم با تقویت در فصل آینده قدرتمندتر ظاهر شویم.

فاکس اسپورت

قوچان‌نژاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی