لباس های متفاوت آقای معاون در رونمایی از خریدهای استقلال/راز رسانه ای کردن قراردادهای بامدادی چیست

لباس های متفاوت آقای معاون در رونمایی از خریدهای استقلال/راز رسانه ای کردن قراردادهای بامدادی چیست

در معرفی خریدهای جدید و بامدادی تیم فوتبال استقلال اتفاق جالبی رخ داده که جای نقد و بررسی دارد.

به گزارش پیروزی دیلی، مسئولان باشگاه استقلال ساعت 24 شنبه و در ابتدای روز یکشنبه از سه خرید جدید این تیم رونمایی کردند. فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری و محمد دانشگر سه بازیکنی هستند که شب گذشته به استقلال پیوستند و با مرتضی آقاخان 4 بازیکن جدید آبی پوشان محسوب می شوند اما در اخبار سایت و کانال رسمی باشگاه استقلال تصاویری از پندار توفیقی معاون ورزشی این باشگاه منتشر شده که سوالاتی را در ذهن ایجاد می کند.


به طور مثال طی روزهای اخیر این سوال در اذهان ایجاد شده که چرا مسئولان باشگاه استقلال تمایل دارند اخبار عقد قرارداد با بازیکنان جدید را در نیمه شب اطلاع رسانی کنند؟آیا این موضوع  به این دلیل انجام می شود که معاون استقلال نشان بدهد شبانه روز در حال کار برای استقلال است؟ اگر اینگونه است چرا وی پیامک های مخصوصش را در روز به طلبکاران استقلال ارسال می کند! درست مثل پیامک عجیبی که وی به فریده شجاعی همسر اسطوره استقلال ارسال کرد و از وی خواست تا پیگیر مطالباتش از وزیر ورزش باشد.


سوال دوم این است که آیا القاب عجیب و غریب به معاون استقلال در صفحات مجازی وی را تشویق کرده که اطلاع رسانی نقل و انتقالات در شب صورت بگیرد؟به نظر می رسد معاون ورزشی استقلال از تعریف و تمجیدهای صفحات مجازی که از فصل گذشته در نقل و انتقالات برای وی آغاز شده حسابی سر ذوق آمده است و یا قصد دارد فشاری که از روی عقد قراردادهای با متمم با بازیکنانی مثل نورافکن، تیام، مجید حسینی، فرشید اسماعیلی روی وی آمده را کم کند. بی دلیل نبود که مجتبی جباری  چندی پیش در گفت و گویی رادیویی در مورد رفتار مدیران فعلی استقلال گفت:«آقای افتخاری من مجتبی جباری هستم که شب عقد قرارداد بارها با آقای توفیقی تماس گرفتی و گفتی قرارداد من را رسانه ای نکند تا خود شما از سفر بیایید و با من عکس یادگاری بیندازید و به همین دلیل یک روز همه صبر کردند تا شما در عکس یادگاری امضای قرارداد من حضور داشته باشید! به نظر می رسد وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال چنین خواسته ای از معاونش دارد طبعا توفیقی نیز علاقه پیدا می کند همین رفتار را تکرار کند!


و سوال سوم این است که آیا باشگاه استقلال نمی تواند مثل سایر باشگاه های حرفه ای بازیکنان مد نظر خود را به محل باشگاه فرا بخواند و با آنها قرارداد امضا کند؟ اتفاقی که طی روزهای اخیر در باشگاه تراکتورسازی، سپاهان، پیکان و بقیه تیم ها رخ داده است؟


 در ادامه رفتارهای عجیب مسئول نقل و انتقالات استقلال باز هم این سوال به وجود می آید که مذاکره با بازیکنانی که آرزویشان پوشیدن پیراهن استقلال است اینقدر زمانبر است که تا ساعات پایانی  شب طول می کشد؟ زمانی در همین باشگاه استقلال نفراتی مثل مجتبی جباری،مهدی رحمتی،خسرو حیدری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام،آندرانیک تیموریان، فریدون زندی، آرش برهانی و .... با استقلال قرارداد امضا کردند اما مذاکرات با این ستاره های آن زمان هیچ وقت به نیمه شب نرسید و تنها یکبار فرهاد مجیدی ساعت 11 شب در دفتر مدیرعامل وقت استقلال قرارداد امضا کرد که دیگر شاهد آن اقدام نبودیم.


سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش در برنامه 90 در پاسخ به سوال عادل فردوسی پور مبنی بر اینکه چرا پندار توفیقی قرارداد بازیکنان را در دفتر شخصی اش و در نیمه شب منعقد می کند گفت: بعضی مواقع عقد قرارداد بازیکنان تا ساعات پایانی شب طول می کشد و شاید به همین دلیل باشد! در ادامه توفیقی پیامکی را به حالت دفاعیه به عادل فردوسی پور فرستاد که تهیه کننده برنامه 90 در این باره به نقل از معاون استقلال روی خط برنامه گفت: خود خبرنگاران از من خواستند که قرارداد بازیکنان را نیمه شب اطلاع رسانی کنم!


در زیر تصاویری را می بینید که پندار توفیقی و رضا افتخاری در عکس های عقد قرارداد با بازیکنان حضور دارند اما لباس متفاوت معاون استقلال نشان می دهد این قراردادها در زمان دیگری بسته شده و تنها در ساعات پایانی شب اطلاع رسانی شده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی