لخویا شکست ناپذیر در خانه، پرسپولیس موفق در خارج از خانه/بشکنید این طلسم را

لخویا شکست ناپذیر در خانه، پرسپولیس موفق در خارج از خانه/بشکنید این طلسم را

دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و لخویا از ساعت 23:30 سه‌شنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود .


به گزارش اختصاصی پیروزی دیلی، دیدار رفت با تساوی بدون گل دو تیم در ورزشگاه آزادی همراه بود. با توجه به اینکه پرسپولیس توانست در خانه دروازه اش را بسته نگه دارد، در صورت کسب یک پیروزی یا تساوی همراه با گل صعود خواهد کرد. در سمت دیگر اما لخویا تنها در صورت پیروزی مقابل سرخپوشان شانس صعود خواهد داشت.
البته سرخپوشان برای پیروزی مقابل لخویا در خانه این تیم کار دشواری دارند چرا که قهرمان این فصل لیگ ستارگان قطر عملکرد بسیار خوبی در مسابقات خانگی داشته و در مسابقات داخلی و بازیهای لیگ قهرمانان آسیا شکست ناپذیر نشان داده است. سرخپوشان لخویا این فصل تنها یک بار در خانه شکست خورده اند که آن هم در لیگ ستارگان قطر و بازی مقابل ام‌الصلال بوده است. 9 پیروزی و 3 تساوی در 13 بازی حاصل کار تیم لخویا در خانه بوده و شاگردان بلماضی با این عملکرد بعد از السد در جدول بازیهای خانگی دوم بوده اند. لخویا  نیمی امتیازاتش را در خانه بدست آورده و در 13 بازی خانگی این فصل 48 گل زده و 15 گل دریافت کرده است. 
تیم قدرتمند لخویا در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد به مراتب بهتری نسبت به بازیهای خانگی داشته اند. تا جایی که رکورد 100 درصد پیروزی از این تیم به ثبت رسیده است.  آنها هر سه بازی خانگی دور گروهی را با پیروزی پشت سرگذاشتند؛ شکست 3 بر صفر الجزیره، پیروزی دو بریک مقابل استقلال خوزستان و برتری پر گل 4 بر یک مقابل الفتح نشان دهنده قدرت این تیم قطری در خانه است. کسب پیروزی های پرگل و زدن 9 گل و دریافت دو گل نشان می دهد آنها در حمله و دفاع بسیار قدرتمند هستند. البته لازم به ذکر است که این بازی بنا به درخواست باشگاه لخویا بخاطر درجه حرارات بالا و رطوبت هوا به جای اینکه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه، زمین اختصاصی باشگاه السد برگزار شود در استادیوم جاسم بن حمد باشگاه السد برگزار می‌شود.این ورزشگاه سیستم تهویه مناسبی دارد و می تواند گرما و رطوبت را کاهش دهد و این اتفاقی خوبی برای پرسپولیس است. گرچه لخویا در زمین خودش بازی نمی کند اما از میزبان و استقبال تماشاگران برخوردار است و باید گفت پرسپولیس هم در کشور قطر غریب نیست و قطعا ایرانی های زیادی برای حمایت از سرخپوشان به استادیوم السد خواهند آمد.  تا از پرسپولیس که با تصمیم سخت گیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا از همراهی هوادارانش محروم بود در مقابل نماینده فوتبال قطر حمایت کنند.
در این میان آنچه که پرسپولیس را امیدوار می کند عملکرد خوب این تیم در خانه حریفان در بازیهای این فصل بوده است. سرخپوشان در 15 مسابقه خانگی این فصل خود 8 برد، 3 مساوی و 4 شکست داشته اند و با کسب 27 امتیاز بعد از تیم های تراکتورسازی و استقلال در جدول بازیهای خارج از خانه در رده سوم قرار دارند. پرسپولیس در لیگ قهرمانان این فصل هم سه بازی خارج از خانه برگزار کرده که با 3 نتیجه متفاوت همراه بوده است.شکست 3 بر یک مقابل الریان که با اشتباهات تاثیرگذار داوری رقم خورد، پیروزی دراماتیک 3 بر 2 مقابل الوحده که در ثانیه های پایانی رقم خورد و سرخها بازی باخته را در 10 دقیفه پایانی با پیروزی عوض کردند و یک تساوی باارزش خانگی مقابل تیم قدرتمند الهلال در مسقط عمان.   
 سرخپوشان که در بازی رفت مقابل لخویا در آزادی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و مالک توپ و میدان بودند و اجازه خودنمایی به ستاره های حریف را ندادند با انگیزه بالایی  به دوحه سفر کرده اند و آماده هستند تا اولین شکست تیم لخویا را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا رقم بزنند. گرچه حریف تیم پر مهره ای است و از بازیکنان بسیار خوب و آماده ای سود می برد اما با کیفیتی که پرسپولیس در بازی رفت مقابل تیم چند ملیتی لخویا داشت حتی می توان گفت که پیروزی برای سرخپوشان دور از دسترس نیست و شاگردان برانکو خواهند توانست پرسپولیس را برای اولین بار به جمع ۸ تیم برتر آسیا برساند.
پرسپولیس تاکنون در 6 دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده و 4 بار موفق به صعود از مرحله گروهی این رقابتها بوده است.  آنها در 3 دوره گذشته با شکست مقابل بنیادکار ازبکستان و دو نماینده قدرتمند فوتبال عربستان، الاتحاد و الهلال از راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی باز ماندند.حالا سرخپوشان آماده هستند تا ضمن کسب اولین پیروزی نمایندگان فوتبال ایران مقابل نمایندگان قطر اولین صعود آسیایی پرسپولیس را رقم زدند.  


شیوا دورانگر 

طلسم شکست ناپذیری

پرسپولیس-لخویا

صبا :
۸ خرداد ۹۶
یا جد سادات یاضامن آهو دستمان را برای کمک بسوینان بلند می کنیم یاریگرمان باشید .خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی