لطانی‌فر: ۷۰ درصد بدهی مالیاتی سرخابی‌ها بخشیده می‌شود/ در بدهی سازمان لیگ ۳ صفر اشتباه شده است

لطانی‌فر: ۷۰ درصد بدهی مالیاتی سرخابی‌ها بخشیده می‌شود/ در بدهی سازمان لیگ ۳ صفر اشتباه شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزیر سابق اقتصاد دستور گرفته‌ایم تا اسناد بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس دوباره بررسی شود.
به گزارش پیروزی دیلی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس گفت: بخش عمده بدهی‌ها مالیاتی است. مالیات هم بر عملکردی است که منطقی نیست. مدیران گذشته استقلال و پرسپولیس اظهارنامه مالیاتی را نداده‌اند. سازمان مالیاتی نیز طبق روالی که دارد اگر کسی مالیات ندهد علی‌الراس می‌کند. درآمدهای این 2 باشگاه نیز هیچ وقت بر هزینه‌ها فزونی نگرفته و درآمدها کمتر از هزینه بوده به همین دلیل مالیات به آنها تعلق نمی‌گیرد اما متاسفانه به هر دلیلی مدیران این 2 باشگاه حسابرسی نکرده‌اند و اظهارنامه مالیاتی نداده‌اند سازمان مالیاتی علی‌الراس کرده است.

 وی افزود: جلسه‌ای که با سازمان مالیاتی داشتیم رئیس سازمان و معاونان با رویکرد مثبتی برخورد می‌کنند و ثابت کردیم خیلی از این مالیات‌ها به دلیل پر نکردن اظهارنامه مالیاتی است. سازوکاری که وجود دارد بر اساس کمیسیون 251 مجددا دستور گرفتیم از آقای طیب‌نیا تا همه اسناد و مدارک دوباره بررسی و مالیات واقعی مشخص شود در این صورت رقم‌های مالیاتی 60-70 درصد بخشیده می‌شود. 

 وزیر ورزش و جوانان درباره بدهی 175 میلیاردی سازمان لیگ و اینکه گفته شده یک صفر اشتباهی اضافه شده، عنوان کرد: 3 تا صفر اشتباه کرده بودند گاهی اوقات یک صفر اشتباه می‌کنند و اینجا 3 تا صفر اشتباه کرده‌اند که این موضوع حل می‌شود.

بدهی مالیاتی

سرخابی ها

وزیر ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی