لیست بازیکنان پرسپولیس در ادامه فصل

لیست بازیکنان پرسپولیس در ادامه فصل

با جدایی دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس 23 بازیکن برای ادامه فصل خواهد داشت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس روز گذشته رسما از این تیم جدا شدند تا پرسپولیس برای ادامه فصل 23 بازیکن در اختیار داشته باشد.

در بازی‌های باقی‌مانده، پرسپولیس 16 بازیکن بزرگسال در اختیار خواهد داشت که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، سروش رفیعی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، محمدامین آرام‌طبع، رامین رضاییان، بوزیدار رادوشویچ، شهاب کرمی، محسن مسلمان و سامان نریمان‌جهان


در لیست زیر 23 سال این تیم نام احسان علوان‌‌زاده و علی علیپور به چشم می‌خورد و نام دو بازیکن این تیم (شهاب زاهدی و محمد رحمتی) که به طور قرضی به ماشین‌سازی رفته‌اند در این لیست باقی خواهد ماند.

در لیست زیر 21 سال (امید و جوانان) نیز نام 5 بازیکن به چشم می‌خورد که اسامی ‌آن‌ها به شرح زیر است:
حامد آقایی، ابولفضل درویشوند، صادق محرمی، رضا کرملاچعب و حمیدرضا طاهرخانی

گفتنی است که با توجه به جدایی دو بازیکن اوکراینی بعد از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه حق جایگزین کردن بازیکنی به جای آن‌ها را نخواهد داشت و با توجه به پر بودن لیست بزرگسال، باشگاه پرسپولیس می‌تواند در ادامه فصل دو بازیکن زیر 23 سال ایرانی یا آسیای با سهمیه آزاد به لیست خود اضافه نماید.

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی